Vijeće je, kako se navodi u današnjem priopćenju, ocijenilo da bi negativni učinci koncentracije Agrokora i PIK-a Vrbovec "mogli imati za posljedicu značajno sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na tržištima trgovine na malo mješovitom robom i trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa".
Dodalo je i da je pri određivanju mjera za sprječavanje ovakvih posljedica, Vijeće vodilo računa o specifičnosti te koncentracije, budući da je Agrokor stekao PIK Vrbovec u postupku privatizacije "te je stoga tog poduzetnika potrebno restrukturirati".
Uz prodaju ili prenamjenu prodavaonica na području Zagrebačke i Varaždinske županije, u kojima su Agrokorovi tržišni udjeli iznad 40 posto, Vijeće navodi i kako je Agrokor obvezan kroz naredne tri godine u svojoj maloprodaji i veleprodaji osigurati ponudu mesnih prerađevina od junećeg i svinjskog mesa te svježe junetine i svinjetine i drugih poduzetnika koji su tržišni takmaci PIK-a Vrbovec i drugim poduzetnicima u sklopu koncerna.
Pritom se dodaje da ponuda prerađevina tržišnih takmaca mora iznositi najmanje 25 posto, dok ponuda svježeg mesa mora biti najmanje 20 posto količinske prodaje.
Ujedno, Vijeće je Konzumu i PIK-u Vrbovec naložilo da s kupcima u veleprodaji svježe junetine i svinjetine i mesnih prerađevina od junećeg i svinjskog mesa u razdoblju od jedne godine održe na snazi sporazume koje su sklopili prije provedbe koncentracije, kako bi se u tom razdoblju omogućila prilagodba tih poduzetnika novonastalim tržišnim okolnostima.
Za razliku od koncentracije s PIK-om Vrbovec, Vijeće je koncentraciju Agrokora i Belja ocijenilo dopuštenom.
Kako se pojašnjava u priopćenju, primjenjujući mjerila i kriterije prava tržišnog natjecanja u EU, koji se odnose na slučaj kada se radi o stjecanju ili preuzimanju poduzetnika u teškoćama, kao što je Belje, Vijeće je ocijenilo da ta koncentracija neće prouzročiti negativne tržišne učinke, koji bi bili veći od onih koji bi nastali izlaskom Belja s tržišta.
Uz to, dodaje se, iako ovom koncentracijom dolazi do jačanja tržišnog položaja Agrokora u trgovini na malo i trgovine na veliko svježim mesom i mesnim prerađevinama, Agrokor na tim tržištima ne ostvaruje udjel iznad 40 posto.