Jednako tako, što je dijete više boravilo u nekoj ustanovi za djecu, to su mu veći izgled da u šestom razredu ima problema u ponašanju.
Do takvih su otkrića došli autori dosad najveće studije o skrbi za djecu i o dječjem razvoju koje je provedeno u Sjedinjenim Državama.
Studija, koju su realizirali Nacionalni zdravstveni instituti, obuhvatila je 1364 djece koja su bila praćena od samog rođenja.
Autori studije, čiji su rezultati objavljeni u ponedjeljak, posebno su procjenjivali jesu li karakteristike uočene između dječjeg vrtića i 3. razreda, a to je uglavnom u dobi od 5 do 9 godina, još uvijek prisutne u 5. ili 6. razredu.
Uspjeli su tako utvrditi da su u 5. i 6. razredu još uvijek prisutni ranije usvojeni obrasci ponašanja te vokabular, dok se druge ranije uočene karakteristike pomalo gube.
Autori su ustanovili da je kvaliteta skrbi koju roditelj pruža djetetu najvažniji indikator dječjeg razvoja.