Kocka s malim ekranom i nekoliko prekidača, nazvana "Human Player" (ljudski igrač), podsjeća na virtualne kućne ljubimce "Tamagochi" istoga proizvođača, ali je namijenjena mladima od 20 do 40 godina.
Cilj je igre stvoriti virtualan lik karakternih crta sličnih vlasniku. To se čini unošenjem odgovora na niz pitanja (datum rođenja, spol, način reagiranja u određenim okolnostima).
Profesor psihologije Hiroshi Fukushima, otac igračke i otac teorije nazvane "egogram", drži da se ljudi svrstavaju u 22 kategorije predefiniranog ponašanja. Jednom klasificirana, virtualna osoba u "inteligentnoj" elektronskoj napravi reagirat će kao i njezin original u identičnim situacijama.
Korisnik igračke može odabrati do 16 pojedinaca (osim sebe samoga još i članove obitelji, kolege, prijatelje). Promatrajući način djelovanja virtualnih dvojnika sebe i svojih bližnjih, svatko može naučiti bolje analizirati sebe i druge, razumijeti te predvidjeti vlastito ponašanje i ponašanje drugih. Tako će naučiti prilagoditi se, a sve u cilju harmoničnijih odnosa u društvu, napominje tvrtka Bandai.
Human Players pojavit će se na japanskom tržištu 31. ožujka po cijeni od oko 20 eura. Bandai se nada proizvesti pola milijuna naprava u godinu dana.