RGP se dijelom financira zajmom Svjetske banke, dijelom iz državnog proračuna. Svjetska je banka odobrila za taj projekt zajam od 155 milijuna dolara, od čega 100 milijuna dolara za izgradnju i modernizaciju pristupnih prometnica do riječke luke te 55 milijuna dolara za rekonstrukciju i modernizaciju riječke luke.
U pripremi je nastavak i proširenje projekta, odnosno RGP 2.
Po riječima Hlače, za lučki dio projekta utrošeno je do sada 68 posto odobrena novca.
Među ostalim očekuje se da će glavni građevinski radovi na novom putničkom terminalu i zgradi, koja se gradi na korijenu riječkog lukobrana, biti pri kraju do srpnja ove godine.
Nakon izgradnje, u zgradi putničkog terminala obavljat će se na jednom mjestu svi poslovi, od prodaje karata do usluga raznih servisa, a novi će terminal omogućiti uplovljavanje najvećih putničkih brodova.
Stalni carinski nadzor na lukobranu bit će nakon završetka izgradnje putničkog terminala ukinut, pa će taj dio luke biti pristupačniji građanima i šetačima.
Radovi na novom kontejnerskom terminalu, odnosno Zagrebačkoj obali, kasne jer je utvrđeno da je tlo porozno, ali će taj problem uskoro biti riješen, pa se očekuje da će radovi, iako će kasniti nekoliko mjeseci, ipak biti u skladu s planom, kazao je Hlača.
(Hina) xhsup yds