Ta prva hrvatska izvozna strategija predstavljena je u ponedjeljak na drugoj konvenciji Hrvatskih izvoznika.
Premijer Ivo Sanader na skupu je istaknuo kako Hrvatska, želi li imati uspješno gospodarstvo, veći rast BDP-a, veći životni standard, više zaposlenih, treba izvoziti.
Također je istaknuo značajnu ulogu znanja u gospodarskom razvoju, naglašavajući kako Hrvatska treba biti društvo znanja.
Jedan od ciljeva strategije je i promjena strukture izvoza, odnosno povećanje udjela izvoza proizvoda s dodanom vrijednošću, istaknuo je predstavljajući strategiju ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić.
Glavni ciljevi strategije, rekao je, usmjereni su rješavanju ključnih trenutnih problema koji priječe jači rast izvoza, kao što su premali kapaciteti, usitnjenost proizvodnje i nedovoljna konkurentnost.
Strategija se, kako je pojasnio Vukelić, sastoji od 29 mjera, od čega se 24 odnose izravno na same poduzetnike.
Vukelić je kazao i kako je samo njegovo Ministarstvo za realizaciju ove ofenzive izravno osiguralo 24 milijuna kuna.
Hrvatska izvozna ofenziva projekt je koji je Ministrstvo gospodarstva radilo u suradnji s udrugom Hrvatski izvoznici, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom udrugom poslodavaca i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak.