OPATIJA, 2. prosinca (Hina) - Predstavljanjem natječaja za nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) na području PR-a (public relations) u Hrvatskoj završila je s radom Prva hrvatska konferencija o odnosima s javnošću koja
se održavala u opatijskom hotelu Millenium.
OPATIJA, 2. prosinca (Hina) - Predstavljanjem natječaja za nagradu
Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) na području PR-a
(public relations) u Hrvatskoj završila je s radom Prva hrvatska
konferencija o odnosima s javnošću koja se održavala u opatijskom
hotelu Millenium.#L#
Konferencija se održala u organizaciji HUOJ-a, a pod
pokroviteljstvom Hrvatskog sabora, i okupila je oko 130 vodećih
ljudi iz struke odnosa s javnošću iz Hrvatske, kao i goste iz
inozemstva, koji su tijekom dva dana pokušali definirati što je
struka, te kako je danas pozicionirana u Hrvatskoj.
Tijekom današnjega okruglog stola o PR-u istaknuto je kako su
poslovi odnosa s javnošću vrlo zahtjevni ali i vrlo utjecajni,
posebno u političkim kampanjama i raznim vrstama gospodarskoga
lobiranja. Stoga je vrlo važno stalno educiranje ljudi koji rade te
poslove, ali i hrvatskih managera i poslovodstava, a koji, kako se
čulo na konferenciji, još uvijek nemaju dovoljno razumijevanja i
svijesti o važnosti tih poslova za uspjeh i napredak.
Istaknuta je razlika pri obavljanju tih poslova s domaćim tvrtkama
i državnim institucijama, te u predstavništvima stranih
korporacija. U većini hrvatskih poduzeća i institucija ti poslovi
se tek trebaju uvesti, ili razviti, pri čemu uvijek nedostaje novca
i kvalitetnih stručnih ljudi, dok su u stranim predstavništvima PR
poslovi već tradicionalno ustrojeni i točno se zna što PR treba
raditi.
U sklopu konferencije održano je nekoliko radionica, na kojima su
vodećih ljudi hrvatskoga PR-a iznosili iskustva i probleme s kojima
se susreću u svakodnevnom radu, a dosta se govorilo i o upotrebi
Interneta, kao sve dominantnijega "alata" te struke. Zanimljiva
iskustva u tom smislu sudionicima je prezentirala gošća s
američkoga CNN-a, Elizabeth Hatway.
Natječaj za nagradu HUOJ-a pod nazivom "Glas" bit će javno
objavljen do kraja godine, a natjecat se mogu sve tvrtke i PR
profesionalci, koji su u svom radu pokazali kreativnost,
inovativnost i dosljednost. Nagrada je zamišljena u tri
kategorije, za najbolji PR-projekt, kojim tvrtka pokazuje svoju
društvenu odgovornost, zatim je nagrada za najbolju PR-akciju, a
treća bi se dodijelila manageru s najboljim dostignućima u odnosima
s javnošću.
O dodjeli nagrade odlučivat će po oštrim kriterijima struke žiri,
sastavljen od profesionalaca, kao i istaknutih novinara.
(Hina) tam ln