FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPATIJA: ZAVRŠILA PRVA HRVATSKA KONFERENCIJA O ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

OPATIJA, 2. prosinca (Hina) - Predstavljanjem natječaja za nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) na području PR-a (public relations) u Hrvatskoj završila je s radom Prva hrvatska konferencija o odnosima s javnošću koja se održavala u opatijskom hotelu Millenium.
OPATIJA, 2. prosinca (Hina) - Predstavljanjem natječaja za nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) na području PR-a (public relations) u Hrvatskoj završila je s radom Prva hrvatska konferencija o odnosima s javnošću koja se održavala u opatijskom hotelu Millenium.#L# Konferencija se održala u organizaciji HUOJ-a, a pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora, i okupila je oko 130 vodećih ljudi iz struke odnosa s javnošću iz Hrvatske, kao i goste iz inozemstva, koji su tijekom dva dana pokušali definirati što je struka, te kako je danas pozicionirana u Hrvatskoj. Tijekom današnjega okruglog stola o PR-u istaknuto je kako su poslovi odnosa s javnošću vrlo zahtjevni ali i vrlo utjecajni, posebno u političkim kampanjama i raznim vrstama gospodarskoga lobiranja. Stoga je vrlo važno stalno educiranje ljudi koji rade te poslove, ali i hrvatskih managera i poslovodstava, a koji, kako se čulo na konferenciji, još uvijek nemaju dovoljno razumijevanja i svijesti o važnosti tih poslova za uspjeh i napredak. Istaknuta je razlika pri obavljanju tih poslova s domaćim tvrtkama i državnim institucijama, te u predstavništvima stranih korporacija. U većini hrvatskih poduzeća i institucija ti poslovi se tek trebaju uvesti, ili razviti, pri čemu uvijek nedostaje novca i kvalitetnih stručnih ljudi, dok su u stranim predstavništvima PR poslovi već tradicionalno ustrojeni i točno se zna što PR treba raditi. U sklopu konferencije održano je nekoliko radionica, na kojima su vodećih ljudi hrvatskoga PR-a iznosili iskustva i probleme s kojima se susreću u svakodnevnom radu, a dosta se govorilo i o upotrebi Interneta, kao sve dominantnijega "alata" te struke. Zanimljiva iskustva u tom smislu sudionicima je prezentirala gošća s američkoga CNN-a, Elizabeth Hatway. Natječaj za nagradu HUOJ-a pod nazivom "Glas" bit će javno objavljen do kraja godine, a natjecat se mogu sve tvrtke i PR profesionalci, koji su u svom radu pokazali kreativnost, inovativnost i dosljednost. Nagrada je zamišljena u tri kategorije, za najbolji PR-projekt, kojim tvrtka pokazuje svoju društvenu odgovornost, zatim je nagrada za najbolju PR-akciju, a treća bi se dodijelila manageru s najboljim dostignućima u odnosima s javnošću. O dodjeli nagrade odlučivat će po oštrim kriterijima struke žiri, sastavljen od profesionalaca, kao i istaknutih novinara. (Hina) tam ln

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙