ZAGREB, 24. listopada (Hina) - Zahvaljujući Kanadskoj pošti najzad je moguće dobiti marku po svom izboru - "a la carte". Cijena takve marke izrađene prema vlastitom izboru niža je od jednog kanadskog dolara (oko pet kuna).
ZAGREB, 24. listopada (Hina) - Zahvaljujući Kanadskoj pošti najzad
je moguće dobiti marku po svom izboru - "a la carte". Cijena takve
marke izrađene prema vlastitom izboru niža je od jednog kanadskog
dolara (oko pet kuna).#L#
Novi program Kanadske pošte, koji kompanijama omogućuje kreiranje
poštanskih maraka umetanjem fotografija, slika i crteža po njihovu
izboru u samoljepljive standardne poštanske okvire, dobio je vrlo
povoljne kritike i ocjene najšire kanadske javnosti, stoji u napisu
"Poštanska marka a la carte", objavljenom u časopisu "HP".
U sklopu programa, nazvanog "Slikovna poštarina" ili "Poštarina u
slici", tvrtke dostavljaju Kanadskoj pošti idejno rješenje (crtež
i slično) za izradu vlastite marke. Nakon nekoliko tjedana Pošta
tvrtkama vraća niz minijaturnih sličica na samoljepljivoj
podlozi.
Uz željeni crtež, otisnut je i oblik marke Kanadske pošte u čijem je
okviru i natpis CANADA, te njezina nominalna vrijednost (46 centi
koliko iznosi poštarina za obično pismo). Isporučeni crtež
nalijepi se u zadani okvir Kanadske pošte, potom na omotnicu - i to
bi bilo sve!
Pošta zarađuje, a tvrtke se reklamiraju na dosad posve nepoznati
način.
(Hina) ld ld