US-FR-ideologije, zločini, stranke -Politika US-2.V.WASH.TIMES-ANTISEMITIZAM SJEDINJENE DRŽAVETHE WASHINGTON TIMES2. V. 2002.Antisemitizam "(...)Što ako se mentalitet koji je uobličio Holokaust vrati iz onoga što smo mislili da je
groblje zla? Sa svakim novim valom antisemitizma od odlaska Trećeg Reicha, mnogo se Židova bavi tim pitanjem. No ono nikada nije izgledalo umjesnije nego danas.Kada su francuski glasači dali Jean Marie Le Penu dovoljno glasova da uđe u drugi krug predsjedničkih izbora, oni su glasovali za drskog antisemita koji je nekada vodio izdavačku kuću koja je objavljivala nacističku glazbu i koji je plinske komore u Auschwitzu i Buchenwaldu opisao samo kao povijesni 'detalj'.(...)Francuski protužidovski osjećaji, međutim, mogu se naći ne samo u fašističkoj ideologiji Le Pena i njegovih sljedbenika. Oni se isto šire na ljevici u Francuskoj, gdje je uobičajeno čuti usporedbu izraelskog odnosa spram Palestinaca s nacističkim postupanjem spram Židova. (...)Ponovno oživljavanje antisemitizma praćeno je i proturječjima oko izložbe u Židovskom muzeju na kojoj je izložen određeni broj bolnih i satiričkih slika nacističkog zla koje su stvorili umjetnici
SJEDINJENE DRŽAVE
THE WASHINGTON TIMES
2. V. 2002.
Antisemitizam
"(...)Što ako se mentalitet koji je uobličio Holokaust vrati iz
onoga što smo mislili da je groblje zla? Sa svakim novim valom
antisemitizma od odlaska Trećeg Reicha, mnogo se Židova bavi tim
pitanjem. No ono nikada nije izgledalo umjesnije nego danas.
Kada su francuski glasači dali Jean Marie Le Penu dovoljno glasova
da uđe u drugi krug predsjedničkih izbora, oni su glasovali za
drskog antisemita koji je nekada vodio izdavačku kuću koja je
objavljivala nacističku glazbu i koji je plinske komore u
Auschwitzu i Buchenwaldu opisao samo kao povijesni 'detalj'.(...)
Francuski protužidovski osjećaji, međutim, mogu se naći ne samo u
fašističkoj ideologiji Le Pena i njegovih sljedbenika. Oni se isto
šire na ljevici u Francuskoj, gdje je uobičajeno čuti usporedbu
izraelskog odnosa spram Palestinaca s nacističkim postupanjem
spram Židova. (...)
Ponovno oživljavanje antisemitizma praćeno je i proturječjima oko
izložbe u Židovskom muzeju na kojoj je izložen određeni broj bolnih
i satiričkih slika nacističkog zla koje su stvorili umjetnici
generacije rođene nakon Holokausta.(...) Preživjeli Holokausta
uvrijeđeni su tim fotografom, a kritičari to osuđuju kao pseudo-
umjetnost, no slike gledatelja pobuđuju da razmisli o promjeni
senzibiliteta spram Židova, pokazujući koliko je daleko Coca-Cola
generacija od razumijevanja koncentracijskih logora, i
antisemitizma koji ih je stvorio.(...)", piše Suzanne Fields.