OGULIN, 1. veljače (Hina)- U prigodi premošćivanju rijeke Dobre mostom dugačkim 170 metara, posljednjim od četiriju na trasi buduće autoceste Zagreb-Split, danas je na Bechtelovu gradilištu kod mosta održana prigodna
svečanost.
OGULIN, 1. veljače (Hina)- U prigodi premošćivanju rijeke Dobre
mostom dugačkim 170 metara, posljednjim od četiriju na trasi buduće
autoceste Zagreb-Split, danas je na Bechtelovu gradilištu kod
mosta održana prigodna svečanost.#L#
Na 27 kilometara dugačkoj dionici Bosiljevo-Josipdol prošloga je
tjedna premoštena rijeka Dobra istoimenim mostom. Most se nalazi na
10. kilometru od Bosiljeva, a grade ga radnici splitskoga
Konstruktora, kao jednog od Bechtelovih podizvođača. Predstoje
radovi na otvaranju lijeve strane toga most kao i dovršetak mosta
Bistrica. Kako kažu u Bechtelu, konačno otvorenje dionice
Bosiljevo-Ogulin može se očekivati sredinom godine.
Od Florijana Hanzaleka, glavnog inženjera Bechetela, doznaje se da
će radovi do Kapele vjerojatno biti gotovi do konca ove godine.
Za današnje prve neprekidne 27 kilometara duge vožnje novinari su
imali priliku vidjeti da se na nekim mjestima obavljaju zemljani
radovi, na drugim se već asfaltiraju završni dijelove buduće
autoceste.
Osim mosta Dobre koji će u potpunosti biti završen do 1. svibnja i
mosta Bistrica, treba još izgraditi i dva prijelaza za životinje.
Riječ je o 120 metara dugačkim objektima koji će nadvisivati četiri
trake autoceste, bit će pokriveni zemljom i travom, a služit će
životinjama za slobodno kretanje između rijeka i šuma na
uobičajenom staništu.
Počeli su radovi i na 50 kilometara dugačkoj dionici Ličko Lešće-
Sveti Rok, a kako će se radovi na trasi kod Ogulina privoditi kraju,
rad na ličkoj trasi će se intenzivirati.
Na gradilištima Bechtela u Hrvatskoj radi trenutačno 1948 radnika,
od kojih je 986 zaposleno u toj tvrtki, a ostali u tvrtkama
podizvođača s kojima Bechtel surađuje.
(Hina) vhor vkn