OPATIJA, 10. travnja (Hina) - Želi li Hrvatska u turizmu postići kvalitetni zaokret i podići razinu profesionalnosti i kvalitete usluga potrebno je što više educirati zaposlenike, posebno menadžere i direktore u turizmu.
OPATIJA, 10. travnja (Hina) - Želi li Hrvatska u turizmu postići
kvalitetni zaokret i podići razinu profesionalnosti i kvalitete
usluga potrebno je što više educirati zaposlenike, posebno
menadžere i direktore u turizmu.#L#
Zaključili su to sudionici dvodnevnog stručnog skupa "Čovjek -
ključ uspjeha u turizmu" koji se u organizaciji Hrvatske turističke
zajednice održavao protekla dva dana u Opatiji.
Kroz edukaciju, koja mora biti osmišljena, planirana i trajna,
posebnu pozornost treba posvetiti podizanju svijesti kod svih
društvenih razina o važnosti turizma za razvoj Hrvatske.
Zaposlenicima u turizmu treba vratiti dostojanstvo rada te ih
adekvatno nagraditi, jer jedino zadovoljan radnik može učiniti i
gosta zadovoljnim.
Direktor HTZ-a Niko Bulić podcrtao je i da uz edukaciju postojećih
zaposlenika treba ulagati u nove mlade kadrove što je za turizam
podjednako važno kao i ulaganje u građevine, opremu, zaštitu
okoliša. Jedino tim putem, naglašava Bulić, Hrvatska do 2010.
godine može ostvariti svoj turistički optimum, a koji je po
strateškom planu razvoja turizma procijenjen na ostvarenje 10
milijuna turističkih dolazaka, 60 milijuna noćenja, te prihod od
turizma od oko 10 milijardi američkih dolara.
Po završetku skupa, na kojem su uz turističke djelatnike
sudjelovali i predstavnici turističkog sindikata te lokalne
uprave, Bulić je najavio i pojačavanje promotivnih aktivnosti u
sklopu projekta "Čovjek - ključ uspjeha u turizmu".
(Hina) tam ds