RIJEKA, 31. ožujka (Hina) - U sklopu projekta "Od turizma i kulture do kulturnog turizma: Strategija razvoja" održana je danas u riječkoj Gospodarskoj komori regionalna radionica o uključivanju kulturnog sektora u turistički proizvod
odredišta.
RIJEKA, 31. ožujka (Hina) - U sklopu projekta "Od turizma i kulture
do kulturnog turizma: Strategija razvoja" održana je danas u
riječkoj Gospodarskoj komori regionalna radionica o uključivanju
kulturnog sektora u turistički proizvod odredišta.#L#
Ministarstvo turizma naručilo je izradu strategije od Instituta za
turizam, a radionice u osam regija provode Institut i Hrvatska
gospodarska komora.
Renata Tomljenović iz Instituta za turizam rekla je da je, prema
podacima Svjetske turističke organizacije, oko 37 posto svih
međunarodnih putovanja motivirano kulturom. Predviđa se da će se
zanimanje za takve turističke posjete do 2020. godišnje povećavati
15 posto.
Istraživanja, pak, Instituta za turizam pokazala su da se potražnja
inozemnih turista za kulturnim turističkim proizvodom na Jadranu
udvostručila u posljednjih pet godina. S druge strane, gosti nisu
posve zadovoljni kulturnom ponudom.
Stoga se regionalnim radionicama i dijalogom predstavnika
kulturnog i turističkog sektora nastoji kreirati mehanizme za
učinkovit razvoj kulturnog turističkog projekta.
Na radionici u Rijeci sudjelovalo je desetak turističkih i
kulturnih djelatnika.
Nakon provedbe regionalnih radionica Institut za turizam,
Ministarstvo turizma, Ministarstvo kulture i Hrvatska turistička
zajednica oblikovat će strateške mjere i projekte razvoja
kulturnog turizma.
(Hina) hšup dd