OPATIJA, 9. travnja (Hina) - Temeljni činitelj uspjeha u turizmu su ljudski potencijali čijim se pravilnim upravljanjem postiže veća kvaliteta usluga i zadovoljstva gostiju te ostvaruje profitabilnije poslovanje i konkurentnija
tržišna pozicija svake turističke zemlje, pa tako i Hrvatske.
OPATIJA, 9. travnja (Hina) - Temeljni činitelj uspjeha u turizmu su
ljudski potencijali čijim se pravilnim upravljanjem postiže veća
kvaliteta usluga i zadovoljstva gostiju te ostvaruje
profitabilnije poslovanje i konkurentnija tržišna pozicija svake
turističke zemlje, pa tako i Hrvatske.#L#
Istaknuto je to na stručnom skupu "Čovjek - ključ uspjeha u turizmu"
koji se danas i sutra održava u opatijskom hotelu Ambasador. Skup je
okupio oko 150 turističkih djelatnika i predstavnika lokalne
uprave iz cijele Hrvatske, a u suradnji sa opatijskim Fakultetom za
turistički i hotelski menadžment, zagrebačkim Institutom za
turizam organizirala ga je Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Skup je organiziran u sklopu istoimenog projekta kojeg HTZ provodi
kao sastavni dio svoje edukativne akcije "Volim Hrvatsku".
Otvarajući skup direktor HTZ-a Niko Bulić kazao je da je cilj skupa
potaknuti djelatnike u turizmu da daju najbolje od sebe kao i da
nauče nove vještine kako bi bolje komunicirali sa gostima. Dodao je
i da se time želi vratiti samopouzdanje turističkih djelatnika, jer
o njihovoj profesionalnosti i gostoljubivosti u velikoj mjeri
ovisi uspjeh turizma.
Pomoćnik ministrice turizma Robert Pende naglasio je značaj skupa
jer se kroz predavanja komunikologa, sociologa, ekonomista i
turističkih stručnjaka iz Hrvatske i inozemstva promovira čovjek
kao najvažnija karika turističke ponude.
Eulogio Bordas, predsjednik Uprave tvrtke THR iz Barcelone, koja je
sudjelovala u izradi strateško-marketinškog plana hrvatskog
turizma, u svom je predavanju iznio iskustva iz 25 zemalja u kojima
je radio na izradi turističko-marketinških planova. Pri tome je
kazao da je u turizmu najvažnija produktivnost ljudi koji u njemu
rade, te da o tome ovisi i prosperitet svake turističke zemlje.
Najvažnije je postići da se turist pri povratku u svoju zemlju
osjeća zadovoljno, te da je kroz pružanje usluge doživio nešto
nesvakidašnje, što će ga vjerojatno ponovo dovesti na odmor u
zemlju u kojoj je bio.
Za Hrvatsku je napomenuo da treba odlučiti želi li nastaviti sa
standardnim pružanjem usluga, ili će početi nuditi nešto više za
što je potreban individualan pristup svakom gostu, tj.
personaliziranje usluga.
(Hina) tam ds