FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPATIJA: STRUČNI SKUP "ČOVJEK - KLJUČ USPJEHA U TURIZMU"

OPATIJA, 9. travnja (Hina) - Temeljni činitelj uspjeha u turizmu su ljudski potencijali čijim se pravilnim upravljanjem postiže veća kvaliteta usluga i zadovoljstva gostiju te ostvaruje profitabilnije poslovanje i konkurentnija tržišna pozicija svake turističke zemlje, pa tako i Hrvatske.
OPATIJA, 9. travnja (Hina) - Temeljni činitelj uspjeha u turizmu su ljudski potencijali čijim se pravilnim upravljanjem postiže veća kvaliteta usluga i zadovoljstva gostiju te ostvaruje profitabilnije poslovanje i konkurentnija tržišna pozicija svake turističke zemlje, pa tako i Hrvatske.#L# Istaknuto je to na stručnom skupu "Čovjek - ključ uspjeha u turizmu" koji se danas i sutra održava u opatijskom hotelu Ambasador. Skup je okupio oko 150 turističkih djelatnika i predstavnika lokalne uprave iz cijele Hrvatske, a u suradnji sa opatijskim Fakultetom za turistički i hotelski menadžment, zagrebačkim Institutom za turizam organizirala ga je Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Skup je organiziran u sklopu istoimenog projekta kojeg HTZ provodi kao sastavni dio svoje edukativne akcije "Volim Hrvatsku". Otvarajući skup direktor HTZ-a Niko Bulić kazao je da je cilj skupa potaknuti djelatnike u turizmu da daju najbolje od sebe kao i da nauče nove vještine kako bi bolje komunicirali sa gostima. Dodao je i da se time želi vratiti samopouzdanje turističkih djelatnika, jer o njihovoj profesionalnosti i gostoljubivosti u velikoj mjeri ovisi uspjeh turizma. Pomoćnik ministrice turizma Robert Pende naglasio je značaj skupa jer se kroz predavanja komunikologa, sociologa, ekonomista i turističkih stručnjaka iz Hrvatske i inozemstva promovira čovjek kao najvažnija karika turističke ponude. Eulogio Bordas, predsjednik Uprave tvrtke THR iz Barcelone, koja je sudjelovala u izradi strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma, u svom je predavanju iznio iskustva iz 25 zemalja u kojima je radio na izradi turističko-marketinških planova. Pri tome je kazao da je u turizmu najvažnija produktivnost ljudi koji u njemu rade, te da o tome ovisi i prosperitet svake turističke zemlje. Najvažnije je postići da se turist pri povratku u svoju zemlju osjeća zadovoljno, te da je kroz pružanje usluge doživio nešto nesvakidašnje, što će ga vjerojatno ponovo dovesti na odmor u zemlju u kojoj je bio. Za Hrvatsku je napomenuo da treba odlučiti želi li nastaviti sa standardnim pružanjem usluga, ili će početi nuditi nešto više za što je potreban individualan pristup svakom gostu, tj. personaliziranje usluga. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙