Po iznesenim podacima za devet mjeseci ove godine, udjel Agrama na hrvatskom osiguravateljnom tržištu je između 23 i 24 posto, od čega je u životnom portfelju oko 11 posto, a u neživotnom oko 27 posto tržišta.
Čelnici Agrama posebno su izdvojili pokazatelje o autoodgovornosti, po kojima je udjel društava koncerna krajem rujna iznosio 46,1 posto, što je, kažu, i više od najveće hrvatske osiguravateljne tvrtke Croatia osiguranja koje po tim podacima ima 37,6 posto tog segmenta tržišta.
U sastavu koncerna su Euroherc osiguranje, Jadransko osiguranje, Euroherc life, Sunce osiguranje, Atlas osiguranje i Veritas osiguranje. Od toga su tri tvrtke - Veritas, Sunce i Sunce life preuzete tijekom ove godine, a istodobno su preuzete još dvije u BiH - Sunce osiguranje Livno te Bosna osiguranje Sarajevo.
Na tržištu BiH tako sada tri članice Agrama zauzimaju oko 20 posto tržišta, s ostvarenom ovogodišnjom premijom krajem studenoga od oko 161 milijun kuna.
Agram Grupa osiguranje u Hrvatskoj i BiH krajem studenoga imala je ukupnu premiju od 1,56 milijardi kuna, što je 15,1 posto više nego u isto vrijeme lani.
Iz Koncerna za 2005. najavljuju nastavak pozitivnog trenda, napose u dijelu zdravstvenog osiguranja, kroz izgradnju sustava moderno opremljenih klinika u svim većim sredinama u Hrvatskoj.
Na današnjem susretu s novinarima predstavnici Koncerna uručili su i dvije donacije - centru Suvag te djeci Ani i Marku Domini.