FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"Đuro Đaković" i HŽ o nastavku obnove teretnih vagona

SLAVONSKI BROD, 8. prosinca 2004. (Hina) - Uprave Holdinga Đuro Đakovići Hrvatskih željeznica (HŽ) dogovorile su financijsko praćenjetekućeg, petog ugovora o obnovi teretnih vagona koji ističe u kolovozuiduće godine, pri čemu se HŽ obvezao do 15. prosinca ukupni dug premaĐakoviću, koji iznosi približno 80 milijuna kuna smanjiti za 20milijuna kuna, istaknuto je nakon razgovora čelnika dviju tvrtki ipredstavnika Brodsko-posavske županije.
SLAVONSKI BROD, 8. prosinca 2004. (Hina) - Uprave Holdinga Đuro Đaković i Hrvatskih željeznica (HŽ) dogovorile su financijsko praćenje tekućeg, petog ugovora o obnovi teretnih vagona koji ističe u kolovozu iduće godine, pri čemu se HŽ obvezao do 15. prosinca ukupni dug prema Đakoviću, koji iznosi približno 80 milijuna kuna smanjiti za 20 milijuna kuna, istaknuto je nakon razgovora čelnika dviju tvrtki i predstavnika Brodsko-posavske županije.

Time će, rečeno je, biti omogućena isplata plaća u tvornici Specijalna vozila ali i djelomično podmirenje potraživanja dobavljača.

Za "Đuru Đakovića" nastavak programa izgradnje i obnove teretnih vagona nema alternative, kazao je na konferenciji za novinare novi predsjednik Uprave Đakovića Josip Bucić.

Podsjetio je da je s HŽ-om još 2002. godine potpisano pismo namjere o realizaciji programa modernizacije teretnog voznog parka koje podrazumijeva obnovu ili novogradnju oko tisuću teretnih vagona. Slijedom toga, realizirana su četiri ugovora, peti je u tijeku ali je potpisivanje šestog i dalje neizvjesno.

U opremu, prostore i obuku kadrova za realizaciju toga programa Đaković je uložio 20 milijuna kuna, o njemu ovisi oko 400 radnih mjesta i on za nas nema alternativu, kazao je Bucić. Očekuje da će se prije isteka tekućeg ugovora, već u prvom kvartalu iduće godine postići sporazum o nastavku proizvodnje vagona i u 2005. godini.

I Bucić i vodstvo HŽ-a drže kako se rješenja moraju naći na zajedničkom sastanku s ministarstvima gospodarstva, mora, prometa, turizma i razvitka te financija.

Predsjednik HŽ-ove uprave Tomislav Josip Mlinarić ključnim smatra pronalazak i definiranje kvalitetnog modela financiranja. HŽ-u treba modernizacija voznog parka, a taj problem do sada nije kvalitetno riješen što, smatra Mlinarić, stvara probleme i pri realizaciji tekućih ugovora.

Čelnici podružnice Sindikata metalaca Specijalnih vozila s današnje konferencije za novinstvo poručili su kako će - ne bude li projekt vagongradnje nastavljen - organizirati sindikalne akcije.

"Ako se projekt ne nastavi onda je 250 radnika u Specijalnim vozilima ugroženo. Zato je krajnje vrijeme da se pronađe model nastavak ovoga projekta. Ako se to ne dogodi spremni smo i na blokadu pruga", poručuje sindikalni povjerenik Antun Štivić.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙