U situaciji u kojoj smo danas sigurno je da se ne možemo razbacivati te sada ostaje da se vidi i koje su vlastite rezerve HŽ-a. Najvažnije je da se sustav financijski i organizacijski konsolidira, a započete investicije završe, naglasio je Mlinarić.
Prema njegovim riječima od 2.900 kilometara željezničke mreže u Hrvatskoj, gotovo 700 kilometara su nerentabilne pruge. One su dio posebnog programa koji dosad nije dao očekivane rezultate te se mora razmisliti o novom programu gospodarenja tim prugama kroz kvalitetnije uključivanje lokalnih zajednica, smatra Mlinarić.
Hrvatske željeznice, najavio je, moraju kvalitetnije iskoristiti svoju prednost i to kroz uvođenje prigradskog prometa. Taj promet bi se uveo u četiri najveća centra - Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku.
U povodu 110. obljetnice željeznice danas je u Požegi otvorena obnovljena prijemna zgrada Željezničkog kolodvora te otkrivena muzejska lokomotiva iz 1926. godine.
Ta zajednička investicija Grada Požege i Hrvatskih željeznica vrijedna je oko četiri milijuna kuna.