Talijanska banka ne želi potvrditi glasine da je prodala trećinu svog udjela u naftovodu čija gradnja ne protječe baš glatko, te prijete gubici u visini vrijednosti zajma. U Banci Intesi ipak potvrđuju da pregovaraju s više zainteresiranih strana za prodaju čitavog udjela u tom projektu ali ne žele navesti ime tvrtki ni financijske detalje transakcije.
Prošlog je tjedna čelnik azerbejdžanske državne naftne kompanije Socar, koja je također vlasnik udjela u naftovodu, izjavio da bi odgode gradnje mogle prouzročiti porast troškova za 400 milijuna dolara, na ukupno četiri milijarde dolara, a British Petroleum kao operator naftovoda istodobno tvrdi da će objekt početi s radom već u drugom tromjesečju 2005.
ExxonMobil ima udio u naftnom polju na Kaspijskom jezeru odakle bi se trebala transportirati nafta naftovodom Baku-Tbilisi-Ceyhan te najavljuje da neće pustiti svoju naftu u taj objekt sve do 2010.
Financiranje projekta naftovoda postalo je i predmet istrage britanskog parlamenta i odbora za industriju. Britanci su objavili izvješće nezavisne savjetodavne tvrtke WorleyParsons koja je utvrdila da je brtvilo upotrijebljeno na azerbejdžanskom i gruzijskom dijelu naftovoda napuklo na četvrtini svih zglobnih konstrukcija u Gruziji.