FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJEMAČKOM ŠKOLSTVU PONOVNO LOŠE OCJENE

BERLIN, 22. studenog 2004. (Hina) - Njemačko školstvo je drugi putzaredom u zadnje tri godine loše ocijenjeno u međunarodnoj studiji okvaliteti obrazovanja, što ga u 41 zemlji provodi Organizacija zaeuropsku sigurnost i suradnju (OESS).
BERLIN, 22. studenog 2004. (Hina) - Njemačko školstvo je drugi put zaredom u zadnje tri godine loše ocijenjeno u međunarodnoj studiji o kvaliteti obrazovanja, što ga u 41 zemlji provodi Organizacija za europsku sigurnost i suradnju (OESS).

Prema rezultatima koji su se u ponedjeljak, dva tjedna prije službenog objavljivanja, pojavili u njemačkim medijima svaki četvrti njemački školarac u dobi od 15 godina nije u stanju pročitati i razumjeti najjednostavnije tekstove, a stupanj poznavanja matematike je na razini osnovne škole.

Kako nadalje javlja agencija Dpa, tzv. PISA istraživanje je pokazalo da su njemački školarci posebice loši upravo u onim disciplinama koje su važne za dalje napredovanje u karijeri, poput matematike i čitanja i razumijevanja teksta.

Ministri kulture i obrazovanja saveznih pokrajina nisu pokazali iznenađenje najnovijim lošim rezultatima. Oni drže da se će se rezultati niza reformi koje su pokrenute nakon prvog negativnog ishoda PISA istraživanja prije tri godine pokazati tek za pet ili možda čak deset godina. Velike promjene u tako složenom sustavu poput školskog pokazuju djelovanje tek nakon višegodišnje primjene, smatra predsjednica Saveza njemačkih ministara obrazovanja (KMK) Doris Ahnen.

Posebice je zabrinjavajuća, kako procjenjuju promatrači, činjenica da niti u jednoj drugoj industrijskoj zemlji stupanj obrazovanja i kasniji izgledi na tržištu rada u tolikoj mjeri ne ovisi o stupnju obrazovanja roditelja i materijalnoj situiranosti, kao što je to slučaj s Njemačkom. Stručnjaci drže da je njemački školski sustav potpuno zakazao kada je u pitanju poticanje učenika iz socijalno slabijih društvenih grupa poput radnika ili migranata.

Daljnji problem u Njemačkoj je i katastrofalan stupanj poznavanja njemačkog jezika kod djece s migrantskom pozadinom. S obzirom da u međuvremenu postoje škole na kojima postotak djece useljenika prelazi granicu od 80 posto, ne iznenađuje katastrofalan rezultat ispitivanja u disciplini čitanje s razumijevanjem, zaključuju stručnjaci.

Savezno ministarstvo obrazovanja će s komentarom istraživanja pričekati do njegova službenog objavljivanja 7. prosinca.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙