FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Grey Worldwide Zagreb osvojio zlato na festivalu u Moskvi

ZAGREB, 16. studenog 2004. (Hina) - Reklamna agencija Grey WorldwideZagreb osvojila je prvu nagradu za najbolji novinski oglas na 14.međunarodnom reklamnom festivalu u Moskvi i to za kreativni oglas"Opameti se, čitaj knjige!" osmišljen radi promidžbe izdavačkedjelatnosti i izdanja knjižara Jesenski&Turk, izvijestila je danas taagencija.
ZAGREB, 16. studenog 2004. (Hina) - Reklamna agencija Grey Worldwide Zagreb osvojila je prvu nagradu za najbolji novinski oglas na 14. međunarodnom reklamnom festivalu u Moskvi i to za kreativni oglas "Opameti se, čitaj knjige!" osmišljen radi promidžbe izdavačke djelatnosti i izdanja knjižara Jesenski&Turk, izvijestila je danas ta agencija.

Kreativna direktorica Mirka Modrinić kaže da su oglasom željeli popularizirati čitanje knjiga, ali ne na nekakav uobičajeni "knjiški" način, nego duhovito. Stoga su se poigrali tipičnom formom oglasa "prije" i "poslije"' koji prikazuje osobe prije i poslije čitanja knjiga, dodala je. Naime, nakon čitanja knjiga mozak im se povećava odnosno veličina glave raste i ta jednostavna i šaljiva ideja očito je izazvala zanimanje, budući je ovo već treća nagrada za ovu seriju oglasa, istaknula je Modrinić.

MIAF, 14. međunarodni reklamni festival u Moskvi održava se od 18. do 20. studenoga 2004. a dodjeli nagrada 18. studenoga prisustvovat će i predstavnici agencije Grey Worldwide Zagreb.

Grey Worldwide, jedna je od najvećih marketinških agencija u svijetu sa sjedištem u New Yorku, osnovana je 1917. godine, te djeluje u 90 zemalja i 480 gradova svijeta. U Hrvatskoj Grey Worldwide Zagreb posluje od 1995. godine, a danas zapošljava 50 mladih stručnjaka.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙