Time se mijenja i naziv kompanije u T-Hrvatski telekom (T-HT), a njegove tvrtka-kćeri (operatera mobilne telefonije) HTmobile u T-Mobile Hrvatska.
Usluge fiksne telefonije HTtel i Interneta HTnet sada su objedinjene pod imenom T-Com, a promjene imena prati i zamjena dosadašnje sivo-narančaste boje u grimizno-ljubičasto-sivu boju tržišne marke "T".
Time se tvrtka integrira u globalnu T telekomunikacijsku grupu, koja ima više od 100 milijuna korisnika u 30 zemalja.
Najavljeno je i da će DT, koji ima 51 posto vlasničkog udjela, od sada više sudjelovati u nabavi opreme za potrebe T-HT-a te u ulaganjima u infrastrukturu.
Povodom današnjeg rebrandiranja T-Mobile Hrvatska otvorio je dva nova prodajna mjesta, u Zagrebu i Osijeku, koja su uređena po svim standardima T-Mobile trgovina u cijelom svijetu.
Iako ni iz T-HT-a ni iz T-Mobile Hrvatska nisu željeli otkriti koliki su troškovi tih promjena (rebrandinga) neslužbeno se govorilo o oko 7 milijuna eura, a na jučerašnjem prosvjedu Republičkog sindikata radnika HPT-a iznesene su i neslužbene procjene od oko 18 milijuna eura.
Trenutno je u T-HT-u zaposleno 8.000 djelatnika.
(Hina) xtam yds