Kako je istaknula starija izvršna potpredsjednica za strategijske poslove Agrokora Ljerka Puljić, riječ je o sveobuhvatnom partnerskom modelu koji će omogućiti prijenos naprednih standarda poslovanja u male trgovine, što bi im trebalo pomoći da u jeku nadolazeće strane konkurencije opstanu i učvrste svoju poziciju na tržištu.
Puljić je podsjetila kako je Velpro namijenjen prvenstveno za potrebe malih i srednjih trgovačkih poduzetnika koji na jednom mjestu mogu obaviti cjelokupnu opskrbu za potrebe vlastitog poslovanja. Tako kupci na jednom mjestu mogu pronaći više od 12.000 artikala, a proizvodi domaćih proizvođača u ukupnom su asortimanu prisutni s više od 75 posto udjela.
U sklopu Velpro-a Hrvatska danas je 11 veleprodajnih centara koji pokrivaju cijelu zemlju, a od lipnja ove godine napravljen je i iskorak van hrvatskih granica, otvaranjem Velpro cash&carry u Sarajevu.
Predsjednik Ceha trgovine Hrvatske obrtničke komore Boris Vukelić istaknuo je kako s Velpro-om danas surađuje oko 5.000 malih trgovaca, no očekuje da će taj broj rasti.
Izvršni direktor projekta Ante Todorić kazao je kako plan prometa Velpra za ovu godinu iznosi 1,8 milijardi kuna, a za 2005. godinu 2,05 milijardi kuna.