U Podravki napominju kako su se na povlačenje ponude odlučili zbog netransparentnosti samog procesa privatizacije u kojem je provedena sporna dokapitalizacija Centroproizvoda te sporova koji se vode na Trgovačkom i Vrhovnom sudu u Beogradu.
Sama pak odluka Podravke da se javi s ponudom za preuzimanje dionica Centroproizvoda donijeta je na bazi strategije Podravke kojom želi učvrstiti svoju poziciju vodeće prehrambene kompanije u jugoistočnoj Europi.
U svojoj ponudi Podravka je izrazila spremnost zadržati sve zaposlene na neodređeno vrijeme, zadržati obujam proizvodnje, unaprijediti tehnologiju i modernizirati proizvodnju te odmah platiti svim malim dioničarima 950 dinara po dionici Centroproizvoda.
Centroproizvod je po svom asortimanu srodan Podravki, a u tri pogona (Kava, Aroma, Bilje) pod markom "C" proizvodi se kava, čajevi, kuhinjska sol, senf, hren, paleta praškastih proizvoda, juhe i začini.