"Mislim da je to definitivno ispravan način da se nosimo s gubitkom konkurentnosti iz dva razloga. Prvo zbog proizvodnje. Neki se proizvodi više ne mogu ekonomično proizvoditi u EU, osim možda u Portugalu. Proizvodnja u istočnoj Europi pruža EU priliku da proizvodi pod povoljnijim uvjetima. Također, ta su tržišta zanimljiva zbog mogućnosti rasta", kazao je.
Talijanski proizvođači tekstila i odjeće nastoje razviti tržišta u zemljama koje postaju sve bogatije, gdje je stopa rasta bruto domaćeg proizvoda viša od tri posto, a te zemlje uključuju većinu Azije, Rusiju i središnju i istočnu Europu.
Boselli, ujedno i čelnik tekstilnog koncerna, nedavno je otvorio tvornicu u Slovačkoj. Istodobno, istaknuo je potrebu za ciljani premještaj tvornica koje bi trebale biti zemljopisno blizu središta poslovanja kako bi se održala kontrola. Upravo zato on smatra da modne kuće neće rado ulaziti u zajedničke poduhvate u Kini. "Na prvom mjestu, učite ih posao, što bi se dugoročno moglo pokazati negativnim. A drugo, Kina je vrlo daleko i nije moguće provoditi kontrolu".
Ulazak kineskih proizvođača na talijansko tržište mode već se događa. "Nekoliko modnih kuća ostvaruje time profite, uglavnom onih koje proizvode luksuznu robu s vrlo snažnim brandom, no tekstilni proizvođači, od malih, srednjih pa čak i velikih, bilježe gubitke, neki od njih fatalne", ocijenio je.
Milano i dalje ostaje modno poslovno svjetsko središte, s lanjskim neto izvozom od 15,8 milijardi eura, svega 2,5 milijardi eura manje od pariške modne industrije.