FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HNS I SBHS: IZGRADNJA KORIDORA 5C NE SMIJE BITI UPITNA

OSIJEK,23. rujna 2004.(Hina)- Hrvatska narodna stranke (HNS) iSlavonsko-baranjska hrvatska stranka (SBHS) ocijenile su danas uOsijeku kako izgradnja hrvatske dionice međunarodnog prometnog 5ckoridora (Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče) ne smije biti upitna, jerje riječ o ključnom projektu za razvoj Slavonije i Baranje.
OSIJEK,23. rujna 2004.(Hina)- Hrvatska narodna stranke (HNS) i Slavonsko-baranjska hrvatska stranka (SBHS) ocijenile su danas u Osijeku kako izgradnja hrvatske dionice međunarodnog prometnog 5c koridora (Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče) ne smije biti upitna, jer je riječ o ključnom projektu za razvoj Slavonije i Baranje.

Komentirajući nedavne novinske napise po kojima Vlada navodno odgađa izgradnju te prometnice na račun završetka autoceste do Splita i Dubrovnika, predsjednik regionalnog saveza HNS-a za Slavoniju i Baranju Ivan Vrdoljak na današnjoj je konferenciji za novinare ocijenio kako je riječ o "političkoj igri HDZ-a i umjetnom stvaranju problema, kako bi si poslije pripisali zasluge za njegovo rješavanje".

Rekao je kako je bivša Vlada definirala točne termine početka i završetka izgradnje pojedinih dionica toga koridora, a HDZ-ova Vlada iako odustaje od manje-više svih razvojnih projekata, s koridorom 5c to nije slučaj.

Istaknuo je i da je Osijek jedini veći grad u Hrvatskoj koji nema pristup autocesti, te da se svi razvojni projekti Slavonije i Baranje temelje na izgradnji te prometnice.

Predsjednik SBHS-a Damir Jurić rekao je da je koridor 5c od ključne važnosti za Slavoniju i Baranju, da je bez njega razvoj te regije nezamisliv, te da bi zbog svoga statusa europskog koridora i intenziteta prometa trebao imati prioritet pred autocestom Split - Dubrovnik,

"Ako ostanemo bez koridora 5c, Slavonija će biti u c-kategoriji područja za investiranje i trećerazredni partner. Europski koridori, uz autocestu punog profila, znače i izgradnju dvokolosiječne elektrificirane pruge, osposobljene za prometovanje brzinama do 160 kilomentara na sat, što otvara posebne razvojne perspektive gradu Osijeku, koji bi tada bio na ključnom prometnom pravcu", rekao je Jurić.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙