U sklopu te kampanje, koja je najavljena na današnjem susretu s novinarima, HT će plakatima, TV spotovima i info-pultovima na prodajnim mjestima dodatno promovirati i svoju uslugu širokopojasnog pristupa Internetu MAXadsl.
Ta je usluga na području Zagreba dostupna od ožujka ove godine, do kraja rujna usluga bi trebala biti dostupna i u Rijeci, Splitu i Osijeku, a do kraja ove i s početkom iduće godine na cijelom području Hrvatske. Trenutno tu uslugu u Zagrebu koristi nešto više od 11 tisuća korisnika, među kojima je oko 80 posto kućnih, a 20 posto poslovnih korisnika. Do kraja godine u HT-u očekuju oko 20 tisuća korisnika.
Predstavljajući ciljeve kampanje voditelj projekta Richard Brešković naglasio je da tehnologija (ADSL) omogućava korisniku da stalno može biti na Internetu uz povoljnije plaćanje.
Za sada se ta usluga nudi u tri paketa različitih brzina primanja (download ) i slanja sadržaja (upload), od kojih će cijena najeftinijeg modela (za 512 MB) biti 157,38 kuna s PDV-om.
Direktor Korporativnih komunikacija HT-a Marjan Jurleka istaknuo je da se u cijeloj IT industriji ova godina označava kao godina broadbanda te da HT u tom smislu kasni tek tri do četiri mjeseca.