Slučaj protiv Peugeota, koji bi mogao rezultirati visokim novčanim kaznama, temelji se na dvije racije na urede te kompanije, poduzete u 1999. i 2003.
Komisija je slične istrage ranije vodila i nad drugim europskim proizvođačima automobila, u nastojanju da popusti stisak kojeg te kompanije imaju nad svojim dilerima. U Komisiji ističu da se cijene automobila još uvelike razlikuju od zemlje do zemlje, često i do 20 posto. Tu činjenica djelomično pripisuju nastojanjima proizvođača da spriječe prekograničnu konkurenciju cijena.
Peugeot se optužuje za kršenje EU zakona odbijanjem isplate bonusa svojim dilerima u Njemačkoj i Nizozemskoj u slučajevima kada su vozila prodavana strancima ili kupcima izvan njihovog okruga. Dužnosnici Komisije tvrde da takvi bonusi predstavljaju velik dio dobiti koju diler ostvaruje prodajom. To znači da je Peugeot značajno ograničio prostor potrošača za iskorištavanje razlika u cijenama u EU-u.
Prema jednom dužnosniku Komisije, to je trajalo u razdoblju između 1997. i 2003. u Nizozemskoj, dok je kompanija u Njemačkoj promijenila svoju politiku u 2001, no vjeruje se da je u toj zemlji ta praksa započela znatno ranije nego u Nizozemskoj.
Peugeot je o tim optužbama obaviješten prije nekoliko mjeseci. Bude li utvrđena njegova krivnja, taj bi proizvođač automobila mogao biti kažnjen iznosom u visini do 10 posto svojih godišnjih prihoda.