FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HT NEĆE MIJENATI IME NAKON UVOĐENJA GLOBALNE T-ROBNE MARKE

ZAGREB, 18. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatske telekomunikacije (HT) nećemijenjati svoje ime u postupku uvođenja T-robne marke u tu tvrtku, tenjihovu tvrtku kćer HTmobile, kazao je danas glasnogovornik HT-aMarijan Jurleka.
ZAGREB, 18. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatske telekomunikacije (HT) neće mijenjati svoje ime u postupku uvođenja T-robne marke u tu tvrtku, te njihovu tvrtku kćer HTmobile, kazao je danas glasnogovornik HT-a Marijan Jurleka.

Jurleka je kazao da se u okviru uvođenja T-robne marke razmišlja o uvođenju dva "podbranda", T-mobile, te T-com.

Iako u HT-u nisu potvrdili, neslužbeno se doznaje da bi proizvodi i usluge pod T-robnom markom mogle biti dostupne domaćim korisnicima u rujnu ili listopadu ove godine.

Riječ je o globalnoj robnoj marki njemačkog telekomunikacijskog diva Deutsche Telekoma, koji je većinski vlasnik HT-a.

Nadzorni odbor HT jučer je odlučio o postupku uvođenja T-branda HT i HTmobile, te za njihove proizvode i usluge.

Jurleka danas nije mogao reći ništa više o tome koliko će koštati uvođenje te globalne robne marke, o čemu se točno radi i kako će se to odraziti na poslovanje HT-a, objašnjavajući da je takva odluka Nadzornog odbora HT-a, te da će o detaljima javnost biti pravodobno obaviještena.

Napomenuo je da će uvođenje te globalne marke u Hrvatsku omogućiti domaćim korisnicima približavanje globalnoj robnoj kvaliteti i da će dobiti dosta na izvrsnosti usluge.

Neslužbeno se doznaje da je pod proizvodima i uslugama riječ o uvođenju integriranih usluga koji bi spojile mobilnu telefoniju, Internet, te širokopojasni Internet, koje korisnici sve više traže.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙