FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SPEVEC: UREDIT ĆE SE PODRUČJE TRGOVINE I SERVISIRANJA MOTORNIH VOZILA

ZAGREB, 15. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatska bi uskoro, po prvi put,trebala imati uređeno područje trgovine (distribucije) motornih vozilai njihova servisiranja, najavila je danas predsjednica Vijeća zazaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec.
ZAGREB, 15. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatska bi uskoro, po prvi put, trebala imati uređeno područje trgovine (distribucije) motornih vozila i njihova servisiranja, najavila je danas predsjednica Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja pripremila je, naime, prijedlog uredbe o skupnom izuzeću sporazuma o distribuciji i servisiranju motornih vozila, koji bi se uskoro, nakon rasprave koja je u tijeku, trebao naći i pred Vladom.

Time bi se prvi put uvelo reda na to tržište. Pravila bi se odnosila na prodaju novih motornih vozila, servisiranje nakon prodaje, te prodaju i nabavu rezervnih dijelova, kazala je Spevec na konferenciji za novinare.

Ima naznaka, kaže, da bi to moglo izazvati dosta otpora, posebno snažnih i moćnih distributera.

U Agenciji pretpostavljaju da bi se uvoznici mogli početi buniti, jer uređenje tog područja neće svima odgovarati.

Spevec smatra da će odgovarati serviserima, malim poduzetnicima koji su, kaže, često izloženi samovolji velikih uvoznika i distributera.

Najbitnije se novine, objašnjava, odnose na servisere, a taj bi se sustav uvelike liberalizirao, pa bi ubuduće servis mogli obavljati ne samo ovlašteni serviseri, nego svi serviseri koji budu mogli nabavljati rezervne dijelove i imati tehničku dokumentaciju.

Naime, trenutno je situacija takva da se ovlašteni trgovci moraju brinuti za servisiranje nakon prodaje, da generalni uvoznik može ograničiti broj ovlaštenih servisera i odlučivati o mjestu njihova smještaja.

Ubuduće bi se pak, ističe Spevec, uvelo više fleksibilnosti, pa generalni uvoznik ne bi mogao ograničiti broj ovlaštenih servisera koji ispunjavaju kvalitativne kriterije, te ne bi mogao odlučivati o mjestu njegova smještaja.

To bi, smatra, doprinijelo i jačanju konkurencije, a sve bi to na kraju trebalo rezultirati i koristima za potrošače, odnosno kupce.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙