FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAGIBNI VLAKOVI U PROMET TEK KRAJEM SRPNJA ILI POČETKOM KOLOVOZA

ZAGREB, 14. lipnja 2004. (Hina) - Novi nagibni vlakovi, koji su od 28.lipnja trebali početi prometovati između Zagreba i Splita, bit ćepušteni u promet tek krajem srpnja ili početkom kolovoza, a kao razlogodgode u Hrvatskim željeznicama (HŽ) navode obavljanje mjerenja na"ličkoj" pruzi, te dodatne ugovore koje treba potpisati, poput onoga ougradnji catering opreme u te vlakove.
ZAGREB, 14. lipnja 2004. (Hina) - Novi nagibni vlakovi, koji su od 28. lipnja trebali početi prometovati između Zagreba i Splita, bit će pušteni u promet tek krajem srpnja ili početkom kolovoza, a kao razlog odgode u Hrvatskim željeznicama (HŽ) navode obavljanje mjerenja na "ličkoj" pruzi, te dodatne ugovore koje treba potpisati, poput onoga o ugradnji catering opreme u te vlakove.

Nagibni vlakovi počet će prometovati sredinom turističke sezone, a točan datum znat će se nakon što hrvatske i njemačke željeznice provedu mjerenja stanja kolosijeka na "ličkoj" pruzi i utjecaja raznih sila na vagone radi sigurnosti putnika, izjavio je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik uprave HŽ-a Tomislav Josip Mlinarić.

Mjerenja bi trebalo početi početkom srpnja, a prvo će obaviti mjerni vlak HŽ-a, a potom i mjerni vlak njemačkih željeznica, napominju u HŽ-u.

Mlinarić je "neugodno iznenađen" činjenicom da prilikom primopredaje dužnosti nije bio upoznat sa svim problemima oko projekta "Lika" i najavio je da će Uprava HŽ-a osnovati povjerenstvo koje će ispitati tko je odgovoran zbog propusta i grešaka oko nagibnih vlakova.

Pojasnio je da će HŽ morati potpisati dodatne ugovore za ugradnju catering opreme u nagibne vlakove, jer to nije bilo predviđeno osnovnim ugovorom. Tako će se osnovna cijenu od 32,3 milijuna eura za osam nagibnih vlakova, povisiti za dodatnih oko pola milijuna eura, jer ugradnja stoji oko 61 tisuću eura po vlaku.

Prema Mlinarićevim najavama pod "lupom" povjerenstva mogla bi se naći i pitanja vezna uz građevinsku infrastrukturu na pruzi Zagreb-Split. Iz HŽ-a ističu da su razlozi nedovršavanja radova na ličkoj pruzi do 15. lipnja bili kašnjenje isporuka materijala i loše vrijeme.

Prije nego što povjerenstvo obavi svoj posao, Mlinarić nije želio govoriti o detaljima, o tome kakvi su propusti učinjeni i tko ih je učinio.

Naglasio je da nije protiv nagibnih vlakova, jer su kvalitetni i omogućuju pružanje kvalitetne usluge, ali uz kvalitetnu infrastrukturu.

U HŽ-u kažu da su sredstva za nagibne vlakove osigurana, te da je u Hrvatsku stigao šesti vlak i da se isporučuju ugovorenom dinamikom.

Od 28. lipnja do početka vožnje nagibnim vlakovima, od Zagreba do Splita vozit će jedan par dnevnih vlakova (Marjan), dva para noćnih vlakova i tri para tjedno agencijskih vlakova iz Bratislave, Praga i Beograda za Split.

No, i s nagibnim vlakovima vrijeme putovanja od Zagreba do Splita bit će šest, a ne kako je najavljivano manje od pet sati, a vozit će tri para vlakova dnevno.

Od 15. rujna do 11. prosinca putnički promet na "ličkoj" pruzi bit će prekinut zbog radova. U tom razdoblju HŽ planira da nagibni vlakovi prometuju od Zagreba do Rijeke i od Zagreba do Osijeka.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙