FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠENO GRAĐENJE LUKA MOSTA PREKO RIJEKE KRKE

ŠIBENIK, 30. ožujka 2004. (Hina) -
ŠIBENIK, 30. ožujka 2004. (Hina) - #L# Luk mosta preko rijeke Krke pokraj Skradina, na dionici Skradin - Šibenik autoceste Zagreb-Split, spojen je danas mjesec dana prije roka, a radovi na građenju luka bili su najzahtjevnija faza gradnje tog mosta dužine 391 metar, koji bi čitav trebao biti dovršen u studenom ove godine. Spajanje luka mosta obilježeno je svečanošću na kojoj je bio nazočan i ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta koji je graditeljima čestitao na uspješno obavljenom poslu. Most preko rijeke Krke je armirano-betonski lučni most s rasponom luka od 204 metara. Imat će četiri vozne trake, dvije za svaki smjer posebno, od kojih će svaka biti široka 3,75 metara. Visina kolnika nad rijekom Krkom je približno 65 metara. Građevinske radove na mostu izvodi splitska tvrtka "Konstruktor-inženjering" s podizvoditeljem radova "Đuro Đaković-Montažom" iz Slavonskog Broda, a ugovorena vrijednost radova iznosi 89,2 milijuna kuna bez PDV-a. Posjet gradilištu skradinskog mosta ministar Kalmeta je iskoristio i za sastanak sa svim izvođačima radova na gradnji autoceste od Svetog Roka do Dugopolja. Kalmeta ih je upozorio na važnost poštivanja ugovorenih rokova, ali ne na uštrb kvalitete. "Vlada je ispunila sve svoje obveze prema izvođačima radova, pa očekuje i da će oni poštivati obveze koje su preuzeli", rekao je ministar izrazivši uvjerenje da će neki manji problemi koji su se javili biti otklonjeni. Odgovarajući na novinarske upite potvrdio je da je zatražio ispitivanje slučaja oštećenja na dionici Novi Marof - Varaždin autoceste Zagreb-Goričan prouzročenog klizištima. "Klizište ceste nije samo na jednom mjestu nego na više lokacija, što mi je danas potvrdila i ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović Dropulić", rekao je Kalmeta. Napomenuo je da su mu nadzorni inženjeri potvrdili da su se neki projekti mijenjali kako bi se skratio rok gradnje. "Kazali su mi da su na to upozorili investitora, Hrvatske autoceste, ali da su se oni oglušili. Zbog toga sam zatražio svu korespodenciju koja je s tim u vezi vođena između nadzornih inženjera, izvođača radova i investitora i utvrdit ćemo odgovornost za te propuste", kazao je ministar Kalmeta ne negirajući da bi nakon toga mogle uslijediti i neke kadrovske promjene. Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Stanko Kovač novinarima je izjavio kako je do klizanja ceste došlo samo na jednom mjestu, u dužini od 20-ak metara te da je krivac za to, kako je kazao, isključivo geologija. (Hina) xdfer yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙