FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HŽ: USPORAVANJE MODERNIZACIJE SMANJIT ĆE KONKURENTNOST

ZAGREB, 26. veljače 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice ocjenjuju da će usporavanje projekta modernizacije i restrukturiranja HŽ-a značiti smanjenje konkuretnosti željeznice u dugoročnom razdoblju, a posljedice toga najviše će se osjetiti u međunarodnom prijevozu, jer su druge željeznice u stanju nuditi kvalitetniju i konkurentniju uslugu na međunarodnom tržištu.
ZAGREB, 26. veljače 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice ocjenjuju da će usporavanje projekta modernizacije i restrukturiranja HŽ-a značiti smanjenje konkuretnosti željeznice u dugoročnom razdoblju, a posljedice toga najviše će se osjetiti u međunarodnom prijevozu, jer su druge željeznice u stanju nuditi kvalitetniju i konkurentniju uslugu na međunarodnom tržištu. #L# Osvrćući se na jučerašnji Vladin prijedlog o usporavanju modernizacije željeznice, iz HŽ-a napominju da će iznos od 1,4 milijarde kuna u proračunu za željeznicu u ovoj godini i odustajanje od ubiranja prihoda od 60 lipa iz cijene litre goriva za finaciranje željezničke infrastrukture stvoriti manjak, za koji smatraju da će se trebati namaknuti dodatnim zaduživanjem. Napominju pritom da se moraju sačuvati prava zaposlenih prema kolektivnom ugovoru, funkcioniranje sustava i sigurnost željezničkog prometa. Kasnija provedba projekta modernizacije dovest će do izostanka većih vlastitih prihoda HŽ od prijevoza putnika i tereta na koje su računali kao rezultat te modernizacije. No, ističu da dolazak nagibnih vlakova nije upitan, kao ni radovi kapitalnog remonta na ličkoj pruzi, koji su odmakli i u raznim su fazama. Sredstva za tu infrastrukturu su osigurana do razine omogućavanja vožnje nagibnih vlakova, saznaje se iz HŽ-a. Jedino su upitna sredstva na toj pruzi u 2005. ,kada je bilo predviđeno uvođenje daljinskog upravljanja. Istodobno, zbog nedovoljnih subvencija za poslovanje željeznice u HŽ-u smatraju logičnim potez Vlade da odgodi primjenu novog Zakona o željeznice za godinu dana. Naime, po tom zakonu, od početka 2005. trebala bi se osnovati tri ili četiri trgovačka društva - HŽ-putnički prijevoz, HŽ-Cargo i HŽ infrastruktura, a u HŽ smatraju da bi samostalni, a nepripremljeni operateri u putničkom i teretnom prometu teško opstali na tržištu, dok nemodernizirana infrastruktura ne bi mogla osigurati konkurentnost. U HŽ ističu da se započeti ugovoreni projekti trebaju dovršiti, jer iz ugovora proizlaze i obveze, a da treba razlučiti odgađanje kojih projekta može izazvati veće štete, nego što bi bila ušteda njihovim odgađanjem. (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙