FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZBOG REMONTA PRUGE OGULIN-KNIN-SPLIT PUTNICI SE OD 1. VELJAČE DO 15. LIPNJA PREVOZE AUTOBUSIMA

ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) nastavljaju radove na kapitalnom remontu pruge Ogulin - Knin - Split te će putnici svih brzih vlakova na pruzi Zagreb - Split - Zagreb od 1. veljače do sredine lipnja ove godine biti prevoženi autobusima između kolodvora u Ogulinu i Splitu, izvijestio je danas HŽ.
ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) nastavljaju radove na kapitalnom remontu pruge Ogulin - Knin - Split te će putnici svih brzih vlakova na pruzi Zagreb - Split - Zagreb od 1. veljače do sredine lipnja ove godine biti prevoženi autobusima između kolodvora u Ogulinu i Splitu, izvijestio je danas HŽ.#L# Riječ je o vlaku "Marjan" (polazak iz Zagreba u 14, polazak iz Splita u 9 sati) koji u navedenu razdoblju neće imati vagon-restaurant, te o noćnom vlaku, koji polazi iz Zagreba u 22,55 i iz Splita u 21,43 sati, koji pak neće imati spavaći vagon ni vagon za prijevoz automobila. Autobusi koji voze umjesto toga vlaka neće se zadržavati u kolodvorima u Plaškom i Vrhovinama. HŽ ističe da su najvažniji poslovi u projektu modernizacije HŽ-a kapitalni remonti na pojedinim dionicama HŽ-ovih pruga. Najveće radilište je na pruzi Oštarije - Knin - Split, jer je tu prugu potrebno pripremiti za uvođenje nagibnih vlakova u promet na pruzi Zagreb - Split (Šibenik/Zadar) - Zagreb od 15. lipnja 2004. Radovi se izvode na dvjema dionicama: od Perušića do Gračaca i od Kosova do Labina Dalmatinskog. U nizinskom dijelu Like, između kolodvora u Perušić i Gračacu, rekonstruira se oko 60 kilometara pruge, t.j. povećava se polumjer kolosiječnih lukova kako bi pruga bila prikladna za brzinu do 160 km na sat. Zato će biti sagrađeno i 14,5 km potpuno nove pruge. Svršetak radova planiran je do 15. lipnja. Da bi se skratilo vrijeme putovanja željeznicom između Zagreba i Splita, nabavljaju se vlakovi s nagibnom tehnikom koji kroz kolosiječne lukove voze brzinom većom i do 30 posto nego konvencionalni vlakovi. Od 15. lipnja 2004. prugom Oštarije - Knin - Split /Šibenik / - Zadar vozit će osam garnitura dvodijelnih dizelskih motornih vlakova, ukupno vrijednih 32,35 milijuna eura (oko 241,7 milijuna kuna). Dobava garnitura ugovorena je s kanadskom tvrtkom "Bombardier Transportation", koja 200 takvih garnitura gradi za Njemačku željeznicu, ističu u HŽ-u. Do sada je u obnovu tzv. ličke pruge uloženo oko 350 milijuna kuna. Bez troškova elektrifikacije pruge do kraja 2005. planira se ukupno uložiti oko 1,420.000 kuna, što uključuje remont i rekonstrukciju pruge, osiguravanje kolodvora i uvođenje daljinskoga upravljanja prometom, rekonstrukciju kolodvora i telekomunikacijsku infrastrukturu. Cijela pruga Oštarije - Knin - Split bit će elektrificirana do 2008., u što će biti uloženo 740 milijuna kuna, a do mjeseca lipnja 2006. bit će ugrađeno daljinsko upravljanje prometom iz Knina. Svi ti radovi omogućit će brzine vlakova od 65 do 160 km na sat, što ovisi o zahtjevnosti pojedinih dionica. Obnovom će se put na pruzi Zagreb - Split nagibnim vlakom skratiti na pet sati. (Hina) pp/sp sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙