FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HŽ: RADOVI NA OBNOVI PRUGE OŠTARIJE - SPLIT PREMA PLANU

ZAGREB, 24. veljače 2004. (Hina) - Unatoč lošim vremenskim uvjetima radovi na obnovi pruge Oštarije - Split, čija je druga faza počela 9. veljače ove godine, teku planiranom dinamikom, izvijestili su iz Hrvatskih željeznica. U protekla dva tjedna radilo se na južnoj dionici od Kosova do Labina Dalmatinskog po planiranoj dinamici u ciklusima po 36 sati rada na pruzi i 36 sati otvorene pruge kada se doprema materijal na radilište, a HŽ-Cargo servisira potrebe splitske, šibenske i zadarske luke. U vrijeme 36-satnoga zatvaranja pruge, kada se na njoj odvijaju radovi, teretni vlakovi voze unskom prugom, a putnici svih putničkih vlakova, bez obzira na to je li pruga zatvorena ili otvorena, prevoze se autobusima od Ogulina do Splita. Uskoro će također početi radovi na sjevernoj dionici od Perušića do Gračaca. Tu će se nastaviti gradnja petnaest kilometara nove pruge. Na taj način ispravit će se oštri zavoji koje postoje na toj dionici i time omogućiti znatno veću voznu brzinu vlakova. Takvi zahvati na južnom dijelu nisu mogući, no radovi koji se ondje izvode omogućit će ipak nešto veću brzinu vlakova i povećanu prometnu sigurnost, napominju iz HŽ-a. Uz izgradnju nove dionice pruge između Perušića i Gračaca vezana je također izgradnja triju novih većih mostova. Riječ je o mostovima Lika I, Lika II i Glamočnica. Njihov raspon kreće se od 30 do 104 metra.
ZAGREB, 24. veljače 2004. (Hina) - Unatoč lošim vremenskim uvjetima radovi na obnovi pruge Oštarije - Split, čija je druga faza počela 9. veljače ove godine, teku planiranom dinamikom, izvijestili su iz Hrvatskih željeznica. U protekla dva tjedna radilo se na južnoj dionici od Kosova do Labina Dalmatinskog po planiranoj dinamici u ciklusima po 36 sati rada na pruzi i 36 sati otvorene pruge kada se doprema materijal na radilište, a HŽ-Cargo servisira potrebe splitske, šibenske i zadarske luke. U vrijeme 36-satnoga zatvaranja pruge, kada se na njoj odvijaju radovi, teretni vlakovi voze unskom prugom, a putnici svih putničkih vlakova, bez obzira na to je li pruga zatvorena ili otvorena, prevoze se autobusima od Ogulina do Splita. Uskoro će također početi radovi na sjevernoj dionici od Perušića do Gračaca. Tu će se nastaviti gradnja petnaest kilometara nove pruge. Na taj način ispravit će se oštri zavoji koje postoje na toj dionici i time omogućiti znatno veću voznu brzinu vlakova. Takvi zahvati na južnom dijelu nisu mogući, no radovi koji se ondje izvode omogućit će ipak nešto veću brzinu vlakova i povećanu prometnu sigurnost, napominju iz HŽ-a. Uz izgradnju nove dionice pruge između Perušića i Gračaca vezana je također izgradnja triju novih većih mostova. Riječ je o mostovima Lika I, Lika II i Glamočnica. Njihov raspon kreće se od 30 do 104 metra. Radovi na tim mostovima dobro napreduju tako da će biti završeni u predviđenom roku do 15. travnja 2004. Suvremenim sredstvima bit će osigurano i 38 željezničko-cestovnih prijelaza, s time da će u skladu sa zakonskim propisima neki od njih biti ukinuti. Kako je planirano, radovi moraju biti gotovi do 15. lipnja 2004. U teretnom prijevozu povećat će se propusna moć pruge kroz Liku, a putnici će nagibnim vlakovima do Splita putovati u vremenu kraćem od 5 sati. U noćnim putničkim vlakovima prometovat će novi klimatizitrani vagoni prvog i drugog razreda te novi vagon za spavanje koji se završava u Tvornici željezničkih vozila Gredelj. U obnovu i osuvremenjivanje pruge Oštarije - Knin - Split bit će uloženo 700 milijuna kuna, u osiguranje kolodvor? i upravljanje prometom 638 milijuna kuna, u rekonstrukciju kolodvor? i pružnih građevina 65 milijuna kuna te u telekomunikacijsku infrastrukturu 17 milijuna kuna. (Hina) pp/xds yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙