FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZV DOMAĆIN LJETNOG SEMINARA MEĐUNARODNE UNIJE SAJMOVA-UFI

ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Međunarodna unija sajmova-UFI (Union des Faires Internationales), koja okuplja sajamske centre iz 154 grada u 74 zemlje svijeta, održat će sredinom lipnja ove godine u Zagrebu svoj redoviti Ljetni (UFI-XM Summer) seminar, čiji će domaćin i organizator, uz UFI i nizozemsku tvrtku za organizaciju sajmova XM, biti i Zagrebački velesajam (ZV).
ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Međunarodna unija sajmova-UFI (Union des Faires Internationales), koja okuplja sajamske centre iz 154 grada u 74 zemlje svijeta, održat će sredinom lipnja ove godine u Zagrebu svoj redoviti Ljetni (UFI-XM Summer) seminar, čiji će domaćin i organizator, uz UFI i nizozemsku tvrtku za organizaciju sajmova XM, biti i Zagrebački velesajam (ZV).#L# Najavili su to danas na ZV-u njegov direktor Davorin Spevec i izvršni direktor UFI-ja Vincent Gerard, po završetku radnog sastanka UFI marketing komisije, čije se održavanje poklopilo sa otvaranjem 2. međunarodnih dana marketinga-PRIME na ZV-u. ZV bio je jedan od osnivača UFI-ja 1925. godine, a današnji sastanak marketing komisije toga udruženja na temu "Korporativni event-prijetnja ili izazov za izložbe i sajmove?" okupio je 30-ak predstavnika sajamskih kuća, generalnih direktora, PR i marketing direktora iz 14 europskih zemalja. Iznoseći zaključke sa danas odražnog sastanka, na kojemu su svoje primjere korporacijskih eventa predstavili tvrtke Microsoft Croatia, VIPnet, Citroen Slovenija te Muenchenski sajam, predsjednik UFI komisije za marketing Berislav Čizmek (zaposlen na ZV-u) kazao je da su korporativni eventi novi izazovi za sajmove. Pojasnio je to time da tvrtke sve više organiziraju takva događanja, ali da im je to često preskupo i teško u organizacijskom smislu, pogotovo ako se žele predstaviti široj, a ne samo stručnoj publici. Stoga se, s obzirom na zanimanje tvrtki očekuje, kaže Čizmek, da će se tvrtke sa takvim događanjima ponovo vratiti na sajmove gdje im je jednostavnije predstavljati svoje proizvode i usluge. Izvršni direktor UFI-ja Gerard naglasio je da, iako je sajamska industrija u svijetu u krizi, ipak se to razlikuje od zemlje do zemlje i od regije do regije, ovisno o stanju ekonomije, pa tako, kaže, u Europi, stagnira, dok u Aziji bilježi sve brži rast. Stoga je, dodaje, i uloga UFI-ja, čije je sjedište u Parizu, upravo u tome da promovira sajamsku industriju te brine i pomaže svim svojim članicama novim informacijama, razmjenom iskustava i povezivanjem pojedinih sajamskih centara iz različitih zemalja. Pri tome je istaknuo da se održavanje sajmova "isplati" ne samo sajamskom centru nego i gospodarstvu i promociji grada i zemlje u kojemu se održava, jer se svaki uloženi euro u sajmove vraća sedmerostruko. U vezi toga Spevec je istaknuo da grad Zagreb od jednog uloženog eura na ZV nazad dobije 7 do 12 eura. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙