ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Međunarodna unija sajmova-UFI (Union des Faires Internationales), koja okuplja sajamske centre iz 154 grada u 74 zemlje svijeta, održat će sredinom lipnja ove godine u Zagrebu svoj redoviti Ljetni
(UFI-XM Summer) seminar, čiji će domaćin i organizator, uz UFI i nizozemsku tvrtku za organizaciju sajmova XM, biti i Zagrebački velesajam (ZV).
ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Međunarodna unija sajmova-UFI
(Union des Faires Internationales), koja okuplja sajamske centre iz
154 grada u 74 zemlje svijeta, održat će sredinom lipnja ove godine u
Zagrebu svoj redoviti Ljetni (UFI-XM Summer) seminar, čiji će domaćin
i organizator, uz UFI i nizozemsku tvrtku za organizaciju sajmova XM,
biti i Zagrebački velesajam (ZV).#L#
Najavili su to danas na ZV-u njegov direktor Davorin Spevec i izvršni
direktor UFI-ja Vincent Gerard, po završetku radnog sastanka UFI
marketing komisije, čije se održavanje poklopilo sa otvaranjem 2.
međunarodnih dana marketinga-PRIME na ZV-u.
ZV bio je jedan od osnivača UFI-ja 1925. godine, a današnji sastanak
marketing komisije toga udruženja na temu "Korporativni
event-prijetnja ili izazov za izložbe i sajmove?" okupio je 30-ak
predstavnika sajamskih kuća, generalnih direktora, PR i marketing
direktora iz 14 europskih zemalja.
Iznoseći zaključke sa danas odražnog sastanka, na kojemu su svoje
primjere korporacijskih eventa predstavili tvrtke Microsoft Croatia,
VIPnet, Citroen Slovenija te Muenchenski sajam, predsjednik UFI
komisije za marketing Berislav Čizmek (zaposlen na ZV-u) kazao je da
su korporativni eventi novi izazovi za sajmove. Pojasnio je to time da
tvrtke sve više organiziraju takva događanja, ali da im je to često
preskupo i teško u organizacijskom smislu, pogotovo ako se žele
predstaviti široj, a ne samo stručnoj publici. Stoga se, s obzirom na
zanimanje tvrtki očekuje, kaže Čizmek, da će se tvrtke sa takvim
događanjima ponovo vratiti na sajmove gdje im je jednostavnije
predstavljati svoje proizvode i usluge.
Izvršni direktor UFI-ja Gerard naglasio je da, iako je sajamska
industrija u svijetu u krizi, ipak se to razlikuje od zemlje do zemlje
i od regije do regije, ovisno o stanju ekonomije, pa tako, kaže, u
Europi, stagnira, dok u Aziji bilježi sve brži rast.
Stoga je, dodaje, i uloga UFI-ja, čije je sjedište u Parizu, upravo u
tome da promovira sajamsku industriju te brine i pomaže svim svojim
članicama novim informacijama, razmjenom iskustava i povezivanjem
pojedinih sajamskih centara iz različitih zemalja. Pri tome je
istaknuo da se održavanje sajmova "isplati" ne samo sajamskom centru
nego i gospodarstvu i promociji grada i zemlje u kojemu se održava,
jer se svaki uloženi euro u sajmove vraća sedmerostruko.
U vezi toga Spevec je istaknuo da grad Zagreb od jednog uloženog eura
na ZV nazad dobije 7 do 12 eura.
(Hina) tam ds