FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U ČETVRTAK NA ZV-U POČINJU 2. MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA

ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, održat će se od 29. do 31. siječnja na Zagrebačkom velesajmu, a okupiti će 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta.
ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, održat će se od 29. do 31. siječnja na Zagrebačkom velesajmu, a okupiti će 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta.#L# Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt marketing, multimedija i komunikacija, grafička priprema i tiskarska tehnologija, poslovni pokloni, audio-video tehnologija, samo su neki od segmenata izložbenog i prezentacijskog programa ovogodišnjeg PRIME-a, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare na ZV-u. Tijekom tri dana trajanja sajma na izložbenoj površini od 6.000 četvornih metara inozemni i domaći izlagači predstavit će najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga. U odnosu na prošlogodišnji PRIME broj izlagača ove je godine povećan za njih 20. Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja, PRIME će pod istim krovom okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacije iz zemlje i inozemstva, kazali su organizatori sajma. Tako će se primjerice u stručno-edukativnom programu obrađivati teme poput sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja itd. Uz radionice i predavanja kao zanimljivosti su istaknute brojne projekcije biranih spotova i ostalih radova vodećih festivala oglašavanja, izložba plakata, te niz prezentacija. Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙