ZAGREB, 21. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME održat će se na Zagrebačkom velesajmu od 29. do 31. siječnja.
ZAGREB, 21. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga -
PRIME održat će se na Zagrebačkom velesajmu od 29. do 31. siječnja.#L#
Koncipiran više kao event nego kao klasičan sajam, PRIME će i ove
godine kroz izložbeni, stručni i edukacijski program okupiti
oglašivače, agencije, gospodarstvenike i stručnjake iz područja
marketinga i tržišnih komunikacija.
Tijekom tri sajamska dana na raznim seminarima i radionicama svoja
stručna znanja prenijet će eminentni predstavnici struke iz Hrvatske i
inozemstva.
U okviru stručnog i edukativnog dijela gostovat će nekoliko uglednih
marketinških stručnjaka iz inozemstva, a bit će obrađene teme poput
"Snažna komunikacija za jake brandove", "Utjecaj strateškog planiranja
na industriju oglašavanja", "Sublimirane poruke u oglašavanju" itd.
Bit će održano i niz radionica i predavanja, prezentacija kao i
projekcije brojnih spotova te drugih radova vodećih festivala
oglašavanja.
Organizatori PRIME-a su Zagrebački velesajam i gospodarsko interesno
udruženja društava tržišnog komuniciranja - HURA.
(Hina) tp ds