FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DRUGI MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA OD 29. DO 31. SIJEČNJA

ZAGREB, 21. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME održat će se na Zagrebačkom velesajmu od 29. do 31. siječnja.
ZAGREB, 21. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME održat će se na Zagrebačkom velesajmu od 29. do 31. siječnja.#L# Koncipiran više kao event nego kao klasičan sajam, PRIME će i ove godine kroz izložbeni, stručni i edukacijski program okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacija. Tijekom tri sajamska dana na raznim seminarima i radionicama svoja stručna znanja prenijet će eminentni predstavnici struke iz Hrvatske i inozemstva. U okviru stručnog i edukativnog dijela gostovat će nekoliko uglednih marketinških stručnjaka iz inozemstva, a bit će obrađene teme poput "Snažna komunikacija za jake brandove", "Utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja", "Sublimirane poruke u oglašavanju" itd. Bit će održano i niz radionica i predavanja, prezentacija kao i projekcije brojnih spotova te drugih radova vodećih festivala oglašavanja. Organizatori PRIME-a su Zagrebački velesajam i gospodarsko interesno udruženja društava tržišnog komuniciranja - HURA. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙