FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTVORENI 2. MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA - PRIME

ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, koji su okupili 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 29. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, koji su okupili 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu.#L# Otvarajući PRIME, predsjednik Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb Zlatan Froehlich istaknuo je važnost marketinga kao bitnog čimbenika u gospodarstvu. Posebice je naglasio ulogu koju marketing ima u promoviranju i plasiranju nekog proizvoda na tržište. Hrvatskoj, kazao je, nedostaju proizvodi po kojem bi bila regionalno prepoznatljiva (regionalni brand) i to je ono na čemu se treba raditi. Dodao je i kako je PRIME i mjesto edukacije koja nam je potrebna, posebice na putu ka Europskoj uniji. Osvrnuvši se na hrvatsko marketinško tržište procijenio je da se njegova vrijednost kreće oko 500 milijuna eura. Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja ovogodišnji PRIME okupio je oglašivače, medije, agencije, gospodarstvenike i stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacija iz Hrvatske i inozemstva. Tijekom tri dana trajanja sajma biti će održano niz predavanja, radionica i prezentacija. Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt marketing, multimedija, grafička priprema i tiskarska tehnologija, samo su neki od segmenata ovogodišnjeg programa PRIME-a. U stručno-edukativnom programu obrađivat će se teme poput sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja itd. Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙