FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BULIĆ: NA EUROPSKIM TURISTIČKIM SAJMOVIMA POZITIVNO RASPOLOŽENJE ZA HRVATSKU

ZAGREB, 19. siječnja 2004. (Hina) - Na prvim ovogodišnjim međunarodnim turističkim sajmovima u Europi vlada pozitivno i ohrabrujuće raspoloženje prema Hrvatskoj, zanimanje medija i partnera (touroperatora) je visoko te je za očekivati da će se i ove godine nastaviti uzlazni hod hrvatskog turizma, odnosno planirani porast fizičkog od 3 posto te financijskog prometa od 7 posto.
iteljstvo ZAGREB, 19. siječnja 2004. (Hina) - Na prvim ovogodišnjim međunarodnim turističkim sajmovima u Europi vlada pozitivno i ohrabrujuće raspoloženje prema Hrvatskoj, zanimanje medija i partnera (touroperatora) je visoko te je za očekivati da će se i ove godine nastaviti uzlazni hod hrvatskog turizma, odnosno planirani porast fizičkog od 3 posto te financijskog prometa od 7 posto.#L# Tim je riječima prve ovogodišnje turističke nastupe i promociju hrvatskog turizma na europskim sajmovima ocijenio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić. Dodao je i da je na svim dosadašnjim siječanjskim sajmovima izražen nastavak porasta potražnje za Hrvatskom. Posebno dobre naznake za predstojeću turističku sezonu dolaze sa prošloga tjedna završenih sajmova u nizozemskom Utrechtu ("Vakantiebeurs"), Beču ("Ferien 2004") te slovačkoj Bratislavi ("Slovakiatour"), na kojima je na hrvatskim štandovima bila stalna "gužva", kako široke publike, tako i poslovnih partnera. Iz sve tri zemlje očekuje se dalji porast turističkog prometa, a posebno je zanimanje izraženo za kampove, nautički turizam i kulturnu ponudu. Bulić ocjenjuje i da je na europskim tržištima prepoznat dobar odnos cijene i kvalitete u hrvatskom turizmu, odnosno kvalitativni pomaci u ponudi koja ide na usklađivanje turizma sa održivim razvojem. Hrvatska ne želi biti jeftina nego destinacija kvalitetnog turizma, što i po ocjeni inozemnih partnera sve više postaje, te stoga, kaže, ne mora i neće snižavati cijene, ma kako to činili njeni turistički konkurenti. Hrvatska turistička ponuda će u siječnju ove godine biti predstavljena na ukupno 23 međunarodna turistička sajma, od čega su tri specijalizirana nautička sajma, dok će na četiri sajma biti priređene tzv. nacionalne prezentacije, čiji je glavni nositelj Glavni ured HTZ-a (Utrecht, Beč, Bratislava, Stuttgart). Na ostalih 16 sajmova Hrvatska će imati informativne punktove, veličine 20 do 40 metara četvornih. Sveukupno u ovoj godini hrvatski će turizam u organizaciji Glavnog ureda HTZ-a biti predstavljen na 98 sajamskih nastupa, te 26 nastupa u suradnji s turističkim zajednicama županija. Za to će se izdvojiti 24 milijuna kuna ili 5 posto manje nego u 2003. Uz to, Glavni ured HTZ-a bit će organizator i 14 posebnih prezentacija, po sistemu "Dan" ili "Dani Hrvatske", za što će biti izdvojenih dodatnih oko 5 milijuna kuna. Za razliku od prošlih godina, nastupi na sajmovima ove se godine, napominje Bulić, održavaju po novoj koncepciji i to tako da se unutar jednog izložbenog prostora, uz HTZ, okupi što više zainteresiranih suizlagača (profitabilne i neprofitabilne tvrtke/partneri-putničke agencije, hotelijeri, prijevozne tvrtke, udruge i drugi), čime hrvatski štand postaje mjesto susreta kompletne hrvatske turističke ponude i potražnje. Pri tome, Glavni ured HTZ-a zakupljuje cijeli štand, ali troškove svojih kvadrata i nastupa snose sami partneri. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙