FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

1. SVJETSKA KONFERENCIJA O KOMUNICIRANJU U TURIZMU KRAJEM SIJEČNJA U MADRIDU

ZAGREB/MADRID, 15. siječnja 2004. (Hina) - Prva svjetska konferencija o komuniciranju u turizmu "TOURCOM" održat će se 29. i 30. siječnja ove godine u Madridu, u organizaciji Svjetske turističke organizacije (WTO), koja od početka ove godine djeluje kao posebna, specijalizirana agencija UN-a za turizam, izvijestili su iz madridskog sjedišta WTO-a.
ugostiteljstvo ZAGREB/MADRID, 15. siječnja 2004. (Hina) - Prva svjetska konferencija o komuniciranju u turizmu "TOURCOM" održat će se 29. i 30. siječnja ove godine u Madridu, u organizaciji Svjetske turističke organizacije (WTO), koja od početka ove godine djeluje kao posebna, specijalizirana agencija UN-a za turizam, izvijestili su iz madridskog sjedišta WTO-a.#L# Za konferenciju je prijavljeno gotovo 800 predstavnika iz 90 zemalja, a kako napominju iz Odjela komunikacija WTO-a, posebno su zadovoljni visokom razinom zanimanja nacionalnih turističkih organizacija, privatnog sektora te medija sa svih kontinenata. Cilj konferencije je poboljšati već postojeću suradnju javnog i privatnog sektora u turizmu, pridružujući im i treću bitnu stranu - medije, što je glavni tajnik WTO-a Franceso Frangialli dodatno ocijenio da će uspješnost komuniciranja u turizmu, uključujući medijske i odnose s javnošću, promociju i brandiranje (tržišnih marki i turističkih proizvoda) imati najvažniju ulogu u budućem razvoju svjetskog turizma. Naglašavajući značajnu ulogu koju za razvoj međunarodnog turizma mediji već imaju, Frangialli u priopćenju o najavi konferencije ističe da turističko-medijsko partnerstvo treba nove standarde, zasnovane na međusobnom uvažavanju, a tome će pridonijeti i konferencija TOURCOM. Iz WTO-a naglašavaju da će TOURCOM biti odlučujući događaj za međunarodnu turističku industriju, posebno u vrijeme kada se turizam, kao jedna od najbrže rastućih gospodarskih djelatnosti, oporavlja od najveće krize u svojoj povijesti. Dodaju i da je upravo stoga vrhunska i profesionalna komunikacija u turizmu važnija nego ikada. Na konferenciji, koja će se održati pod sloganom "Turizam obogaćuje", izlagat će više od 30 predavača iz 17 zemalja, a poseba pažnja bit će posvećena komuniciranju u kriznim situacijama te održivom razvoju. U sklopu konferencije nacionalne turističke organizacije imat će i priliku promovirati i ponudu svojih zemalja. Generalni sponzor konferenije je američka TV kuća CNN, a održava se uz podršku španjolske Vlade, Madridske turističke zajednice te međunarodnog turističkog sajma FITUR, u sklopu kojega će se i održati konferencija. FITUR 2004. održava se od 28. siječnja do 1. veljače ove godine. WTO će konferencijom TOURCOM ujedno proslaviti i svoj novi status kao specijalizirane agencije UN-a za turizam, koji joj je priznat na zasjedanju Glavne skupštine UN-a krajem prosinca prošle godine. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙