Kako navodi kritičar današnjeg mariborskog dnevnog lista "Večeri", Radićev je film "vrlo zanimljiva obiteljska drama s dobrom mjerom izvorna humora". Kritičar posebno ističe zanimljiv redateljski postupak jer je film snimljen samo jednom kamerom, pa se odličan "zanatski dojam postiže odličnim kadriranjem, montažom i natprosječnom glumom".
"To je film od kojega filmski producenti mogu mnogo naučiti, a zabavan je i za gledatelje", ocijenio je kritičar "Večeri" Igor Harb koji dodaje da su hrvatski filmovi u Sloveniji malo prisutni i na festivalima i u kinodvoranama, te izražava želju da se to promijeni.
I ljubljansko "Delo" ističe danas da je najvrjedniji dio filma redateljski postupak, a Radića smatra i začetnikom hrvatskog "alternativnog" filma zbog njegova prvijenca "Živa istina" koji je snimio prije 30 godina.
Jedan od izvorišta Radićeve redateljske metode jest i kazalište budući da je djelovao i kao kazališni redatelj i profesor glume na akademiji.
Film koji je pobijedio na ovogodišnjem festivalu u Puli, po ocjeni "Delova" kritičara Blaža Lukana, "napeta je obiteljska drama koja se u formalnom smislu koristi prednostima digitalne tehnologije".
Kritičar ističe i glumu Anje Šovagović-Despot, činjenicu da je Radić film uspio snimiti u samo 12 dana, te nekoliko njegovih odgovora o filmu u povodu ljubljanske festivalske projekcije.
Na upit koliko je u tijeku snimanja filma bilo glumačke improvizacije Radić je odgovorio da je bilo upravo onoliko koliko je bilo potrebno da "situacija izgleda živa".
Odbio je usporedbu svoje filmske metode s "reality-showom", rekavši da sličnost postoji samo na prvi pogled.
"Reality show", po njegovim riječima, zapravo se temelji na načelu gledateljskog voajerizma u jakoj vezi s marketingom. Takve emisije zapravo nisu ni tako gledane i popularne kako nas uvjeravaju mediji, ocijenio je Radić.