FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Na završnoj svečanosti dodjeljene nagrade "Festo 2005."

OPATIJA,22. listopada 2005.(H) - Na večerašnjoj završnoj svečanosti 13.nacionalnog festivala oglašavanja "Festo 2005." najboljima od ukupno293 prijavljena rada, dodjeljene su godišnje nagrade u 12natjecateljskih skupina - Zlatna, Srebrna i Brončana zvona te Zlatneplakete "Festo 2005."
OPATIJA,22. listopada 2005.(H) - Na večerašnjoj završnoj svečanosti 13. nacionalnog festivala oglašavanja "Festo 2005." najboljima od ukupno 293 prijavljena rada, dodjeljene su godišnje nagrade u 12 natjecateljskih skupina - Zlatna, Srebrna i Brončana zvona te Zlatne plakete "Festo 2005."

Najbolja je u ukupnom poretku bila agencija Lowe Digitel, kojoj su pripala Zlatna zvona za TV oglas i novinski oglas, za "Ludi mikser», za naručitelja T-Hrvatski telekom te za "Tražimo glave".

Zlatno zvono za vanjski oglas Lowe Digitel je dobila za "Lutke", za naručitelja Unicef kao i Zlatno zvono za seriju vanjskih oglasa za radove "Staklar", "Vodoinstalater", "Tapetar", za T-Hrvatski telekom.

Zlatno zvono za cjelovitu kampanju pripalo je također agenciji Lowe Digitel, za Unicefovu kampanju "Svako dijete treba obitelj."

Dobitnik Zlatnog zvona za seriju TV oglasa je Grey Worldwide Zagreb", za "Čipi Čips", za naručitelja "Franck".

Zlatno zvono za seriju novinskih oglasa dodijeljeno je agenciji McCann Erickson Croatia, za "Kravatu-budilicu", za naručitelja Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo.

Zlatno zvono za sredstva izravne komunikacije dobili su Bruketa&Žinić, za "Nahrani me" za Podravku, a Zlatno zvono za kreativnu uporabu medija Imago reklamna agencija, za "Red Bull Ikari", za naručitelja Red Bull.

U skladu s tim nagradama prvi su puta na Festu uručene i Zlatne plakete naručiteljima-oglašivačima.

U skupini radio spotova, serije radio spotova i interaktivnog oglašavanja Zlatna zvona nisu dodijeljena.

Na večerašnjoj svečanosti predane su i nagrade Srebrna i Brončana zvona te autorske nagrade.

Hrvoje Štefotić dobio je autorsku nagradu za muziku i za ukupni rad, posebice u kampanjama "Volim zimu", "Volim sladoled" i "Ne zaboravi me".

Autorska nagrada dodjeljena je Sandri Vitaljić za ukupni rad na seriji fotografija za "Janu", glumcima Krešimiru Mikiću, Leonu Lučevu i Bojanu Navojcu za nastup u spotovima Karlovačke pivovare te režišeru Markusu Walteru za spotove u seriji "Čipi Čips".

Nagrade su, uz prigodnu humorističnu promociju, podijelili polaznici "Večernje škole" Aljoša, Denis, Antimon i Prigorac te profesor Pervan.

Tako da su na završnoj predstavi "Festa 2005." objedinjeni elementi showa i dodjele nagrada te, kako su istaknuli organizatori, samoironijski pristup metodama industrije oglašavanja, koja stvara izmišljene, "bolje" i "ljepše" svjetove.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙