Od toga su sredstva Grada Zagreba 10 milijuna kuna, a Hrvatskih željeznica 5 milijuna kuna.
Obnovljeno stajalište otvorili su zamjenik predsjednika Uprave Hrvatskih željeznica (HŽ) Marijan Klarić i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić,
Rekonstrukcija stajališta u Gajnicama započela je 2004. godine, a radovi su dovršeni početkom listopada ove godine.
Izgrađen je novi bočni peron uz prugu, duljine 160 metara i čelična nadstrešnica duga 100 metara, a izvedena je i rekonstrukcija sjevernog kolosijeka u duljini od 320 metara.
Najvažnija dobit za putnike je upravo duljina perona, zahvaljujući ćemu će na stajalištu moći stajati dulji vlakovi, pa će pri ulasku u vlakove biti manje gužve. Prosječno na dan na stajalištu u Gajnicama ulazi oko 3.200 putnika, a izlazi oko 2.400.
Projektant rekonstrukcije je Željezničko projektno društvo, a izvođač radova tvrtka Pružne građevine u kooperaciji s tvrtkama Remont i održavanje pruga i Posit.
Zamjenik predsjednika Uprave HŽ-a Marijan Klarić najavio je da će HŽ, u suradnji sa gradom Zagrebom, unificirati željeznička stajališta po ugledu na danas otvoreno na kompletnoj prigradskoj pruzi od Savskog Marofa do Dugog Sela.
Također, kako je rekao, za sljedeću godinu u planu je elektrifikacija pruge prema Vukovu Selu, a u fazi projektiranja je i pruga od Zagreba do Samobora.
Isto tako, Klarić je izvijestio o planovima HŽ-a o prebacivanju kontejnerskog terminala na Ranžirni kolodvor, preseljenju Istočnog kolodvora, nabavci elektromotornih vlakova i razvoju telekomunikacijskog sustava za prigradski promet.
U planovima HŽ-a je, dodao je, i uspostava izgradnja drugog kolosijeka na pravcima od Zagreba prema Sisku, Karlovcu, Križevcima.
Gradonačelnik Milan Bandić istaknuo je otvaranje obnovljenog stajališta u Gajnicama veliki dobitak za zapadni dio grada koji nema tramvaja.
Najavio je da će za dva tjedna Grad sa Arhitektonskim fakultetom potpisati Ugovor o projektu izdizanja gradske željeznice u Gradu Zagrebu.
(Hina) xduk yds