FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U rujnu 20 posto više prodanih automobila nego godinu ranije

ZAGREB, 5. listopada 2005. (Hina) - Tijekom rujna u Hrvatskoj suregistrirana 5.262 nova putnička automobila, što je za 20 posto višeod prošlogodišnjih rujanskih 4.389 vozila, podaci su Ministarstvaunutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija plus.
ZAGREB, 5. listopada 2005. (Hina) - Tijekom rujna u Hrvatskoj su registrirana 5.262 nova putnička automobila, što je za 20 posto više od prošlogodišnjih rujanskih 4.389 vozila, podaci su Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija plus.

U prvih devet mjeseci ove godine ukupno je registrirano 53.731 novo osobno vozilo, pa je nakon početnog zaostajanja ovogodišnje prodaje u prvih šest mjeseci (3 posto manje u odnosu na prvih šest mjeseci 2004.) tržište automobila nadoknadilo taj manjak u posljednja dva mjeseca.

Tako se prodaja u prvih devet mjeseci ove godine gotovo izjednačila s prodajom u istom prošlogodišnjem razdoblju kada je prodano 54.023 vozila.

Najprodavanija marka i dalje je Opel sa 8.685 novih osobnih vozila i 16,2 postotnim tržišnim udjelom u prvih devet mjeseci. Slijede Renault s 6.834 vozila (12,7 posto tržišta), a treće mjesto drži Volkswagen sa 5.570 vozila i 10,4 posto tržišta). Među prvih pet još su Peugeot i Škoda.

I rujan je pripao Opelu koji je na prvom mjestu s 689 novih osobnih vozila i 13,1 posto tržišnog udjela, ispred Volkswagena (578 vozila), Renaulta (563 vozila), Citroena (489), Peugeota (458) i Škode (376).

Najprodavaniji model u prvih devet mjeseci je Opel Astra s 4.416 vozila, ispred Opela Corse (3.166) i Renault Clia (2.979) te Škode Fabie (2.278), VW Golfa (1.896) i Peugeota 206 1806).

U rujnu je redoslijed nešto drukčiji: najprodavaniji model je Opel Astra sa 406 komada, a slijede tri modela francuskih proizvođača: Renault Clio (249), Citroen C3 (202) i Peugeot 206 (199 komada).

Nastavljen je i trend rasta udjela dizelskih agregata kod novoprodanih vozila koji su u rujnu u ukupnoj prodaji sudjelovali sa 47 posto.

Značajan udio dizelskih motora u svojoj prodaji imaju vozila iz VW grupe (VW 81,9 posto, Audi 76,5 posto, Škoda 60,8 posto i Seat 59,4 posto ), a vrlo visoki udio imaju BMW (77,8 posto) i Mercedes (77,7 posto).

Regionalna distribucija prodaje novih vozila pokazuje velike regionalne razlike tržišnih potencijala.

Tako novoregistrirana vozila najčešće imaju zagrebačke registarske oznake s udjelom od 35,2 posto među novim vozilima. Slijede kupci iz Primorsko-goranske (8,7 posto), Splitsko-dalmatinske (8,4 posto ), Istarske (7,4 posto) i Osječko-baranjske županije županije (5,7 posto).

Na začelju su Ličko-senjska (0,62 posto), Požeško-slavonska (1,03 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,34 posto udjela).

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙