Najbrže rastuće tržište za Mazdu i dalje je Rusija, gdje je prodaja u odnosu na srpanj povećana za 114 posto.
Na dva najveća Mazdina tržišta u Europi, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, prodaja je podjednaka prošlogodišnjoj, a projicirani tržišni udio iznosi 2,1 odnosno 1,7 posto. Svaka treća Mazda prodana u kolovozu u Europi, prodana je u Njemačkoj.
Dobre prodajne rezultate Mazda bilježi i u Španjolskoj, gdje je prodala 1.065 vozila, što je 19 postotno povećanje u odnosu na srpanj, te u nordijskim zemljama.
Najprodavaniji Mazdin model u kolovozu u Europi bila je Mazda3, koja je tijekom toga mjeseca na godišnjoj razini porasla za 42 posto. Ukupno je u prvih osam mjeseci 2005. u Europi prodano 64 tisuće Mazda3 što predstavlja rast od 34 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
U Hrvatskoj, tijekom kolovoza prodano je 101 nova Mazda, a u prvih osam mjeseci 985, uz tržišni udjel od 2,03 posto na tržištu novih putničkih automobila.
(Hina) xduk yds