FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U kolovozu registrirano 4.742 novih vozila

ZAGREB, 5. rujna 2005. (Hina) - U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ovegodine registrirano 48.469 novih osobnih vozila, od čega 4.742 ukolovozu, podaci su Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosiagencija Promocija Plus.
ZAGREB, 5. rujna 2005. (Hina) - U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ove godine registrirano 48.469 novih osobnih vozila, od čega 4.742 u kolovozu, podaci su Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.

U usporedbi s istim razdobljem prošle godine u kojemu je registrirano 49.634 novih putničkih vozila, tržište novih vozila slabije je za 2,35 posto, dok je u kolovozu registrirano 1,72 posto više vozila nego u istom mjesecu lani.

Najviše je prodano novih Opelovih vozila, njih 7.996, a ta je marka u prvih osam mjeseci ostvarila tržišni udjel od 16,5 posto.

Slijede Renault sa 6.271 vozilom i 12,94 posto tržišnog udjela. Treće mjesto drži Volkswagen sa 4.992 vozila i 10,3 posto tržišta, a među prvih šet još su Peugeot (3.930 vozila, 8,11 posto tržišta) i Škoda (3.579 vozila, 7,38 posto tržišta).

Kolovoz je pripao Renaultu koji je na prvom mjestu s 686 prodanih novih osobnih vozila i 14,47 posto tržišnog udjela, ispred Opela (570 vozila), Volkswagena (554 vozila), Peugeota (362) i Citroena (322).

Među najpopularnijim modelima i dalje vodi Astra s 4.010 vozila u prvih osam mjeseci, ispred Corse (2.973), Renault Clia (2.730), Škode Fabie (2083) i VW Golfa (1.727).

U kolovozu je redoslijed izmjenjen u korist Renaultova Clia koji je najprodavaniji model u prošlom mjesecu s 334 vozila, a slijede ga Astra (295) i Corsa (201).

U kolovozu je nastavljen trend povećanja udjela novoregistriranih automobila s dizelskim motorom i on je sada 47 posto, dok je, primjerice prije deset godina iznosio 12 posto. Najveći udio dizelskih motora imaju vozila iz Volkaswagen grupe (VW 83 posto, Audi 77 posto, Škoda 61 posto, Seat 60 posto).

Regionalna distribucija prodaje novih vozila pokazuje da su među novim automobilima najčešći oni sa zagrebačkom registracijskom oznakom s udjelom od 35,3 posto.

Slijede kupci iz Primorsko-goranske županije (8,5 posto), Splitsko-dalmatinske (8,4 posto) i Istarske županije (7,5 posto).

Na začelju su Ličko-senjska (0,64 posto), Požeško-slavonska (0,99 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,39 posto).

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙