Program obuhvaća razdoblje od deset godina, tijekom kojih bi se najprije trebalo provesti restrukturiranje. Do 2010. godine prestalo bi se sa sadašnjih načinom subvencioniranja brodogradilišta, a nakon toga eventualne subvencije bile bi u skladu s politikom Europske unije na tom području.
Do 2015. godine brodogradilišta bi se, po planu Ministarstva, trebala privatizirati, pri čemu, kaže ministar Vukelić, nijedan oblik privatizacije nije isključen, pa tako ni radničko dioničarstvo.
U cjelokupni proces bit će uključeni sindikati, koji će imati predstavnike u nadzornim tijelima za tijek restrukturiranja, najavio je Vukelić.
Po njegovim riječima, program sanacije brodogradilišta trebao bi biti na jednoj od Vladinih jesenskih sjednica. Riječ je, kaže ministar, "o zadnjoj šansi za sanaciju brodogradilišta", pri čemu je uvjeren da će "ovaj put program uspjeti".
Predsjednik Hrvatske udruge sindikata Ozren Matijašević izrazio je zadovoljstvo najavom da se programom sanacije predviđa opstanak svih pet velikih 'državnih' brodogradilišta kao i budućim mogućim sudjelovanjem predstavnika radnika u njihovoj sanaciji. Matijašević predviđa da će interes radnika za dioničarstvom u brodogradilištima biti toliko velik koliko će uspješan biti sanacijski program.