FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Narukvica - omiljen nakit modernog muškarca

PARIZ, 5. rujna 2005. (Hina/AFP) - Nakon odluke da se bavi djecom, daga zanima garderoba, moderni muškarac počinje koristiti "modnedodatke" pod uvjetom da nakit bude diskretan i "muževan" s narukvicomkao omiljenim dodatkom, priopćili su stručnjaci salona Eclat de Modekoji se u Parizu održavao do 5. rujna.
PARIZ, 5. rujna 2005. (Hina/AFP) - Nakon odluke da se bavi djecom, da ga zanima garderoba, moderni muškarac počinje koristiti "modne dodatke" pod uvjetom da nakit bude diskretan i "muževan" s narukvicom kao omiljenim dodatkom, priopćili su stručnjaci salona Eclat de Mode koji se u Parizu održavao do 5. rujna.

Nekoliko specijaliziranih marki muškog nakita pojavilo se od kraja 1990-ih, kao i sramežljive muške linije kod nekih specijalista za ženski nakit.

Tri su proizvoda najtraženija na tržištu: narukvica, lančić i prsten.

Nedavno istraživanje Francuskog instituta za modu pokazalo je da 72 posto muškaraca govori "o izražavanju osobnosti kao motivaciji za kupovinu".

Velika robna kuća Printemps-Homme u Parizu otvorila je prizemlje u potpunosti posvećeno modnim detaljima i zatražila od brojnih kreatorskih kuća da stvore nakit "istodobno ekskluzivan i moderan, a da pri tom ostane muževan". Odluka je pala na narukvicu.

Narukvica je doista najprodavaniji nakit iza lančića kojeg muškarac može sakriti pod košulju kad ide na posao. Materijal i boje ograničeni su i kreću se općenito oko srebra, čelika, ravne ili isprepletene kože ili kaučuka. Lančići često završavaju privjeskom u obliku žileta, američkih pločica za identifikaciju ili malih revolvera. Boje zasad ostaju prirodna (koža), crna ili srebrna.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙