Naglašava da, prema svim službenim podacima u posljednja tri mjeseca, Karlovačka pivovara bilježi najveći rast prodaje među svim hrvatskim pivovarama.
Predsjednik Uprave Karlovačke pivovare najavio je da će ta pivovara, osim četiri vrste piva iz svoje proizvodnje, te Heinekena, od listopada u svojoj distribuciji na hrvatsko tržište plasirati četiri nova uvozna proizvoda.
Konferencija u sklopu Karlovačkih dana piva bila je i prigoda da Schoevers predstavio novi točionik David, čija je distribucija u Hrvatskoj započela prije mjesec dana.
Prema podatcima iz financijskog izvješća Karlovačke pivovare koje je nedavno prenijela Varaždinska burza, veća prodaja piva i na domaćem i inozemnom tržištu pridonijela je i povećanju ukupnih prihoda Karlovačke pivovare. Ukupni prihodi u prvom su polugodištu iznosili 226,3 milijuna kuna, što je 7,7 posto više nego li je bio prihod u istom razdoblju lani. Ukupni su rashodi istodobno veći 11,1 posto i u prvom su polugodištu iznosili 209,3 milijuna kuna.
U prvih šest mjeseci ove godine Karlovačka je pivovara ostvarila neto dobit od 13,14 milijuna kuna, a to je 20,6 posto manja nego li je bila dobit u istom lanjskom razdoblju. No, prema objašnjenjima iz izvješća koje prenosi Varaždinska burza, lošiji financijski rezultat posljedica je kretanja tečaja kune prema euru i poboljšanje se očekuje u drugom dijelu godine.