FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MUO: Promidžbena kampanja za izložbu "Skriveno blago"

ZAGREB, 22. kolovoza 2005. (Hina) - Muzej za umjetnost i obrt (MUO)započeo je promidžbenom kampanjom za "Skriveno blago", središnjuizložbu u povodu 125. obljetnice Muzeja koja će biti otvorena potkrajlistopada.
ZAGREB, 22. kolovoza 2005. (Hina) - Muzej za umjetnost i obrt (MUO) započeo je promidžbenom kampanjom za "Skriveno blago", središnju izložbu u povodu 125. obljetnice Muzeja koja će biti otvorena potkraj listopada.

Na izložbi "Skriveno blago Muzeja za umjetnost i obrt" bit će izloženo više od 400 reprezentativnih umjetnina koje, osim pojedinih, dosad nisu izlagane, a čuvaju se u depoima zbirki namještaja, metala, stakla, slikarstva, grafike, keramike, fotografije, tekstila, mode i modnog pribora i dizajna.

Uz najvrednija djela lijepih umjetnosti i umjetničkog obrta, izložena u stalnom postavu koji je otvoren 1995., Muzej za umjetnost i obrt posjeduje velik i značajan fundus koji nije dostupan javnosti, a neprekidno se dopunjuje vrijednim donacijama i otkupima. Kako ističu u MUO, obilježavanje 125. obljetnice osnutka najbolja je prigoda da publika vidi reprezentativne umjetnine od kojih će značajan broj ući u najuži izbor za uvrštenje u stalni postav u prigodama njegove dopune i obnove.

Nacionalna promidžbena kampanja za izložbu ostvarena je zahvaljujući dugogodišnjoj poslovnoj suradnji Muzeja i tvrtke "Europlakat-Proreklam".

Izložbu "Skriveno blago MUO" partnerski prati veći broj hrvatskih i inozemnih tvrtaka, a "Večernji list" je medijski pokrovitelj obilježavanja 125. obljetnice MUO-a, značajnog događaja za hrvatsku muzeologiju i kulturu uopće.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙