Znanstveni tim s londonskog University Collegea razvio je matematičku formulu i ustrojio zavođenje kao sekvencijalnu igru za pronalaženje najboljeg načina impresioniranja dama.
Njihovi rezultati pokazuju kako darovanje skupog poklona pokazuje ozbiljne namjere muškarca, koji se, međutim, mora čuvati "kopačica zlata", koje će ga nogirati nakon što dobiju dar.
"Muškarci će rijetko ponuditi skupe poklone ženama za koje nisu dugoročno zainteresirani. A jeftini pokloni neće impresionirati djevojke. No ako ponudi skupi poklon bez velike vrijednosti, poput večere ili odlaska u kazalište, muškarac neće ništa izgubiti ako mu poziv bude odbijen", tvrdi Peter Sozou s University Collegea u Londonu.
Ako žene nisu zainteresirane, vjerojatno neće prihvatiti poziv, tvrdi se u istraživanju koje je objavljeno u časopisu Proceedings of the Royal Society of London B.
Znanstvenici tvrde kako je darivanje dio udvaranja kod ljudi i drugih vrsta kojim se želi ostaviti utisak na ženku. Važan čimbenik je fizička privlačnost, ali darivanje pomaže.