FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZABA predstavila svoj Kontakt centar ZABA 24

ZAGREB, 20. srpnja 2005. (Hina) - Zagrebačka banka predstavila je danassvoj Kontakt centar ZABA 24 u Zagrebu, koji je nedavno započeo s radomna novom tehnološkom sustavu temeljenom na internet tehnologiji, štoje, prema riječima direktora ZABA-e 24 Nevena Kovačevića, ubrzalokomunikaciju s klijentima te dodatno uvećalo udio transakcija koje seobavljaju izvan poslovnica banke.
ZAGREB, 20. srpnja 2005. (Hina) - Zagrebačka banka predstavila je danas svoj Kontakt centar ZABA 24 u Zagrebu, koji je nedavno započeo s radom na novom tehnološkom sustavu temeljenom na internet tehnologiji, što je, prema riječima direktora ZABA-e 24 Nevena Kovačevića, ubrzalo komunikaciju s klijentima te dodatno uvećalo udio transakcija koje se obavljaju izvan poslovnica banke.

ZABA 24 je, naime, u ožujku ove godine, u suradnji s informatičkim tvrtkama Combis i Logos uvela novo softversko rješenje za komunikaciju s klijentima, pri čemu je primjerice vrijeme čekanja za obavljanje usluga Zabafon-a (telefonskog bankarstva), e-zabe (Internet bankarstva) te autorizacije smanjeno za prosječno 50 posto, istaknuo je Kovačević.

Ujedno je povećan je i udio transakcija koje klijenti obavljaju putem direktnih kanala (Zabafon, e-zaba, bankomati i EFT POS terminali), odnosno van poslovnica Zagrebačke banke, pa je taj udio danas oko 75 posto.

Kontakt centar ZABA 24 objedinjuje gotovo cjelokupnu komunikaciju s klijentima putem telefona, telefaksa i e-maila, i to u telefonskom bankarstvu, pružanju informacija, rješavanju primjedbi i reklamacija, pružanju podrške klijentima u korištenju novih usluga i dr.

Tako je tijekom prošle godine 160 djelatnika centra ZABA 24 ostvarilo više od 3,2 milijuna kontakata s klijentima Zagrebačke banke, a Kovačević očekuje da će se novom tehnologijom taj broj dodatno povećati, uz smanjenje vremena čekanja.

Ne želeći iznijeti vrijednost ulaganja u novu tehnologiju Kontakt centra, Kovačević je kazao da će se cjelokupna slika o koristima novog sustava moći vidjeti nakon godinu dana korištenja, ali prijašnja iskustva pokazuju da se ovakve investicije isplate u roku od godinu do godinu i pol dana.

Dodao je i kako je riječ o najvećem kontakt centru u Hrvatskoj te među najvećima u regiji, a da bi korist od uvođenja novog sustava, temeljenog na Cisco tehnologiji, kroz manji trošak transakcija mogli osjetiti i sami klijenti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙